-Ръст се отчита и в трите основни групи
Най-новите данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) сочат, че през първите три месеца на годината, в страната са били реализирани 4638 леки и лекотоварни коли, което е с над 17% повече в сравнение със същия период на миналата година. При мотоциклетите се отчита увеличение от 47.6% до 62 единици, а при автобусите и камионите подобрението е с над 56% до 250 превозни средства.
Леки и лекотоварни автомобили
Най-продаваната марка в България за първото тримесечие е Volkswagen, с обща реализация от 567 автомобила, равняващи се на 12.23% пазарен дял. На второ и трето място застават Toyota (427 продажби, 9.21% пазарен дял) и Ford (414 продажби, 8.93% пазарен дял).
В Топ 10 на най-продаваните марки леки и лекотоварни автомобили влизат още:
Марка- Продажби – Пазарен дял
Peugeot- 369, 7.96%
Dacia- 354, 7.63%
Skoda- 302, 6.51%
Opel- 274, 5.91%
Citroen- 252, 5.43%
Chevrolet- 245, 5.28%
Renault- 242, 5.22%
Мотоциклети
Едноличен лидер по продажби на мотоциклети в България продължава да бъде марката Peugeot с обща реализация през първите три месеца на годината от 42 единици.
Автобуси и Камиони
С доминираща марка могат да се похвалят и големите пътнически и товарни превозвачи. Той се нарича Mercedes, дилърите на който през първата четвърт на годината са реализирали 111 коли.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!