-Toyota продължава да бъде най- търсената марка
През първите девет месеца на годината в България са били продадени 37 609 нови автомобила (+25.4%). 35 516 (+24.3%) от тях са били леки и лекотоварни, а останалите 2 093 (+47.6%) са били автобуси и камиони. При мотоциклетите се наблюдава ръст в търсенето в размер на 69.5% до ниво от 456 единици.
В България, най- голямо е търсенето на продукцията с марка Toyota. През първите девет месеца на годината, родните дилъри на марката от ТМ Ауто, са успели да реализират общо 4 145 автомобила, равняващи се на пазарен дял от 11.67%. На второ място откриваме марката Ford с 3 337 продажби и пазарно участие от 9.4%, а на трето застава Peugeot с 3 036 коли и дялово участие от 8.55%. С четирицифрени продажби за периода януари- септември на родния пазар могат да се похвалят общо 11 марки.
При автобусите и камионите, с най- добри продажби за периода от началото на годината до края на миналия месец може да се похвали Балкан Стар (Mercedes) със 732 нови регистрации (34.97% пазарен дял). След това се подреждат официалните представители на Iveco с 494 продажби (23.6% от родния пазар) и Volvo с 393 единици.
Марки с четирицифрени продажби (януари- септември)
1. Toyota- 4 145 ед. (2 905, януари- септември 2006)
2. Ford- 3 337 ед. (2 719, януари- септември 2006)
3. Peugeot- 3 036 ед. (3 352, януари- септември 2006)
4. Opel- 2 911 ед. (2 543, януари- септември 2006)
5. Volkswagen- 2 819 ед. (1 824, януари- септември 2006)
6. Citroen- 2 256 ед. (2 153, януари- септември 2006)
7. Skoda- 2 248 ед. (2 162, януари- септември 2006)
8. Dacia- 2 141 ед. (1 156, януари- септември 2006)
9. Renault- 2 105 ед. (1 383, януари- септември 2006)
10. Chevrolet- 1 978 ед. (1 120, януари- септември 2006)
11. Mercedes- 1 032 ед. (654, януари- септември 2006)
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!