Българската премиера на Новото Пежо 308

Main October 18, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 8974 views | no comments

Новото Пежо 308 бе представено снощи на пищна церемония в най-големия търговски и сервизен комплекс на Пежо на бул. Ботевградско шосе 459 в София. Многобройните гости се оказаха в центъра на стихиите вдъхновили Пежо за създаването на новия модел. Огън, Вода, Въздух и Земя бяха пресъздадени с артистични изпълнения. В кулминационния момент, откриването на модела беше съпроводено от ефектно възпламеняване на цифрите 308.

Изпълнителният директор на София Франс Ауто – Стоян Желев, заедно с Тома Басте, регионалния директор за Източна Европа и Русия на Automobiles PEUGEOT и Етиен де Понсен, посланик на Република Франция представиха пред гостите новия модел.

****
Новото предложение на Peugeot в средния сегмент, 308, поставя началото на поколение 8". Хечбекът развива концепцията на средно високата архитектура, въведена при 307, като оптимизира характеристиките, познати при останалите модели на Марката (стил, поведение на пътя), и ги адаптира към този силует. Вътрешното пространство, светлината, видимостта и компактността стават основни качества, с които 307 вече съблазни повече от 3 милиона клиенти в целия свят.

Peugeot 308 се предлага с богата гама бензинови и дизелови двигатели. Бензиновите са 1.6l THP от 120 к.с. до 170 к.с., а дизеловите са 1.6 HDi от 90 к.с до 110 к.с, и 2,0 HDi/136 к.с.

Динамиката на външния стил в предната част е изразен от острия поглед, спортната или класическа предна решетка и издигнатата предна част на капака, оформяща буква V. Добре моделираните странични част и скосените стъкла завършват обтекаемостта на каросерията. Елементите на задната част изразяват стабилността на автомобила: голяма броня, която при високото ниво подсказва наличие на дифузор, дъгообразни светлини, вградени в широките хълбоци", и голямо панорамно стъкло.

Вътрешният стил напълно съответства на външната архитектура чрез използването на изключително скосено арматурно табло в полза на усещането за простор. Мдерните и качествени материали, създават усещане за лукс, което е необичайно за това ниво на гамата. Големите стъкла и панорамния покрив (сериен или опция според версията), гарантират много светлина и уют за пътниците. Тези на задните места ще се чувстват особено удобно, благодарение на архитектурата на тази част и на новата концепция на предните седалки.
Желанието на 308 е да осигури на своите пътници максимален комфорт: оптимална температура, шумоизолация, много и практични места за вещи.

Намаляването на вредните емисии е грижа на всеки етап от създаването на 308. Освен възможностите за рециклиране, аеродинамиката, модерните бензинови и дизелови двигатели, филтърът за твърди частици при двигателите HDi, ходовата част (гуми Michelin Energy Saver и електро-хидроусилвател на волана), намаляването на теглото (използване на композитни материали, алуминий и високоустойчиви ламарини), ... всеки елемент допринася за намаляване на разходите на гориво и на емисиите на СО2. Двигателят 1.6л HDi 66 kW (90 к.с.) ограничава вредните си емисии до 120 г в смесен цикъл.

Безупречното поведение на пътя е основен елемент от активната безопасност на 308. Освен това той предлага системата за предупреждение при пресичане на осевата линия и двойни ксенонови фарове с функция самонасочване.
По отношение на пасивната безопасност, структурата (наличие на 3 участъка за поглъщане на енергията на удара) и каросерията са разработени така, че да се подобри устойчивостта и да се постигне програмируема деформация с цел максимално поемане на енергията на удара. 308 може да предложи до 9 въздушни възглавници, 2 от които задни странични и една под кормилната колона.

Гамата 308 се предлага в 12 цвята на автомобила, разнообразни интериори, тапицерии текстил, кожа или интегрална кожа.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 
Gravatar photo
Бубо, (over 13 years ago)
А кога цените ще станат по-човешки - и ние искаме да караме такава кола, а не боклуци от Горубляне, ама криза-не криза, цените не падат! И защо в сервиза-майка цените на услугите и резервните им части са най-скъпи за собствениците на закупено от и чрез тях Пежо? А трябва полшитиката им да е обратната и да ни привличат и къткат, да ни обгрижват с предимство при намалени символични тарифи. Ех, Българийо.
+0

Positive: 0
Negative: 0


 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...