Средно големите седани на Chrysler - Sebring и Dodge Avenger – не се продават особено успешно напоследък. Затова американският автомобилен производител обмисля нова насока за производството си. Характерното за този сегмент на Chrysler предно предаване вероятно ще бъде заменено със задно предаване.
Chrysler ще използва платформите на Fiat за конструирането на модела си от следващо поколение Sebring D-EVO или C-EVO. От компанията са обезпокоени обаче, че тези платформи нямат широко приложение на американския пазар. Платформата на General Motors Epsilon – на която се базира моделът Opel Insignia – също можеше да се използва за новия Sebring. Този вариант отпадна след като Fiat не успя да придобие от General Motors марката Opel.
Според информация на Automotive News в момента Chrysler обмисля да използа своята платформа за задно предаване LX за новия си средно голям седан. В момента на тази платформа се базират моделите Chrysler 300, Dodge Charger и Challenger.
Използването на платформата LX в сегмента на средно големите седани е свързано и с намерението на ръководството на Chrysler да се създаде версия на модела 200C Concept. Макар този модел да е снабден с електрически двигател, той е базиран на платформата LX.
Платформата на Chrysler LX се съвместява добре с окачването на платформата на Fiat D-EVO. По този начин двете автомобилни компании си взаимодействат в производството на средно големи седани.
Все пак създаването на средно големи седани със задно предаване още не е утвърдено от Chrysler и Fiat. Купувачите на такива седани предпочитат предното предаване и този факт може да ограничи продажбата на новите модели, от което ръководителите на компанията Chrysler силно се опасяват.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!