„Квят” стартира кампания за безопасно шофиране с очила

Main July 6, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 5880 views | no comments

Вчера с пресконференция в БТА беше обявен стартът на кампанията за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция „Охранителна полиция” и има информационен характер.
Всички участници в пресконференцията бяха единодушни в това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране.
По време на пресконференцията бяха показани и очила от последната колекция на „Квят”. Павел Цветков, управител на българската марка, даде подробни разяснения при показването им. Дебелите дръжки, например, пречат на периферното зрение на шофьорите; слънчевите очила могат да бъдат с диоптър и при тях много подходящи са преливащите се стъкла. Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat-bg.com, така и в оптики в цялата страна.

 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...