Благотворителното модно ревю „Пролет в Мото-Пфое“ подпомага за петнадесета поредна година абитуриентския празник на младежи от София без родители. С дарените по време на ревюто средства ще се закупуват тоалети, аксесоари и куверти за празничната нощ на лишените от родителска грижа деца.
Юбилейното дефиле се проведе вчера в Националния дворец на културата под мотото „12 фокуса на модата“, като бяха представени дванадесет млади дизайнери – бакалаври от специалност „Мода“ на Националната художествена академия, възпитаници на проф. Греди Асса. Световните модни тенденции за сезон пролет/лято 2011 бяха представени през погледа на италианската марка Motivi. А във вечерта съвсем закономерно се вписа и новият Ford Focus.
В предварителната кампания бяха събрани над 20 000 лв. По 2000 лв. за децата е заделил всеки от управителите на „Мото-Пфое“ в лицето на Димо Николов, Атанас Фурнаджиев и Филип Пфое, който е собственик на компанията, официален представител на Jaguar, Ford, Land Rover и Volvo у нас. След ревюто общата сума възлезе на 28 920 лв., като се очакват още постъпления. Макар и скромно Агенция Speed-Press също се включи в благотворителната кампания.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!