Най-емблематичните германски автомобили от 90-те години

Main November 5, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 12590 views | no comments

Германците очакваха разрушаването на Източния блок, но не и провала на нов модел на Mercedes. Фотографиите на обръщащата се А-класа при лосов тест обиколиха света през 1997 г. Компанията от Щутгарт внесе подобрения при малкия Benz, но той до ден-днешен не може да измие срама от лицето си. Година по-късно Daimler разтрогна „брака“ си с Chrysler – скъпа авантюра, която беше обречена на крах. В истински промишлен скандал се превръща постъпката на Хосе Игнацио Лопез, който през 1993 г. преминава от Opel във Volkswagen, като изнася секретна информация от стария към новия си работодател. През 90-те изгрява звездата Шумахер, която грее особено ярко в неделя. През 1991 г. Mercedes-Benz представя новата S-класа със заводско означение W 140. Канцлерът Кол оценява големите размери на лимузината, която швабите предлагат и с V12-двигaтел. Специалистите обаче хулят върха на германското инженерно изкуство, който се оказва прекалено широк за вагоните на Deutsche Bahn. Проблемът e сериозен, тъй като единственият начин германските баровци да достигнат до тежкарския остров Силт е да качат автомобила си на влака. Супер Benz-ът обаче се оказва твърде „дебел“ за тази цел. В края на десетилетието VW “костенурка“ празнува своето завръщане... но на базата на Golf. “Бръмбарът“ на ХХI век получава наименованието Beetle и няма боксерен двигател в задната част, но изглежда така, сякаш неговите създатели са го отмъкнали от страната на „Телетъбис“. И докато оригиналът се произвеждаше без съществени изменения до 2003 г. в Мексико, останалият свят трябваше да се задоволи с дундестия „римейк“ на култовия модел. Лансирането на Beetle беше предвестник на възраждането на още няколко автомобилни икони.Дизайнът на Ford през 90-те години е комбинация от възходи и падения: да си спомним за приличащия на шаран флагман Scorpio и бестселъра Ka, който спечели сърцата на много дами с визията си на сгънат памперс. Най-вече дамите го намираха за секси. С Ka Ford наложи своя New Edge Design – от която бяха продадени 1,5 млн. бройки по целия свят. Главоломен успех! Тъжно беше само, че донорът на нейната техника – Fiesta, действаше като хапче валериан. Към края на производството й се появиха две атрактивни версии – Sport- и Streetka. Още за най-значимите автомобили на 90-те години ще откриете в нашата галерия.

 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...