За първи път Mitsubishi Motors Corporation (MMC) реши да избере най-взискателния пазар, а именно европейския, като стартова площадка за представянето в глобален мащаб на един напълно нов модел. Засега производителите не споделят много подрбности относно него. Знае се само, че през март на автомобилното изложение в Женева ще се състои премиерата на ново поколение продукти на Mitsubishi Motors, отговарящи на амбициите, изложени в бизнес плана Jump 2013 на MMC за по-зелен и по-глобален облик на автомобилите от марката.
По аналогичен начин цялата тази нова фамилия от леки автомобили /кросоувъри / SUV ще премине през плавен процес на преориентиране на дизайнерския подход, базирано на концепция за отворен и достатъчно гъвкав дизайн.
Този изискан и същевременно агресивен облик, базиран на технологични разработки, може да се тълкува като израз на почти вековната технологична традиция на Mitsubishi, създали в последните години i-MiEV, чистия дизелов двигател 4N1 и Green Plastics. През следващата година ще въведе разработените от Mitsubishi технологии PHEV.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!