Откакто General Motors започнаха да разглеждат стратегически Saab в края на миналата година, американският концерн упорито търси купувачи. Вътрешни източници от компанията обаче разкриват, че няма сериозен интерес към шведската марка.
Източници от GM разкриха, че им липса на купувачи, подчертавайки, че от Детройт са се провалили да продадат и друга марка – Hummer. Проблемът при отърваването от марките може да бъде обяснен като симптом на глобалната финансова криза и специално на рецесията в автомобилната индустрия.
Според Боб Лъц причината Hummer и Saab да бъдат част от стратегическия преглед на GM е, че „те не функционират, а нещо трябва да бъде свършено”. В момента и двете марки имат своите проблеми, като от няколко години атрактивността им постепенно намалява.
Междувременно докато GM продължават да търсят купувачи за Saab, то поне има известна помощ от страна на американското правителство, както и на шведското.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!