Премиерите на щанда на Ford

Main June 19, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1187 views | no comments

НОВИЯТ FORD MONDEO
Ford Mondeo 2007 е енергия в движението и включва всички основни елементи на кинетичния дизайн на Ford. Профилът му е пригладен и динамичен и внушава сила и елегантност, а лицето е оформено от характерната трапецовидна долна радиаторна решетка. Повдигнатата линия на раменете внушава мъжественост, а изразените арки на калниците са в синхрон с динамичния характер на собственика си.

Кинетичният дизайн в екстериора е пренесен и във вътрешността на автомобила. Меките на допир материи придават изтънченост и абсорбират шума. Новото интериорно осветление включва обкръжаващи светлини за по-меко кехлибарено сияние на централната конзола. Седалките са със съвременен дизайн и с настройка на позицията, височината, ъгъла на подглавника и облегалката на гърба. Осемпосочно електрическо регулиране на тази за шофьора е стандартно предоставено при оборудването Ghia X и е опция за останалите нива с изключение на Ambiente.

Като най-технологичен автомобил на Ford сега Mondeo е с безключов достъп и стартиране и с нова система Easyfuel за зареждане на гориво без конвенционална капачка. Всички представители на модела са със специално инфрачервено предно стъкло. В сравнение с обикновеното, то предпазва вътрешността, като отразената от него енергия превишава четири пъти тази на стандартното.

На върха на Mondeo двигателите застава познатият от Ford S-MAX 5-цилиндров бензинов Duratec, 220 к.с., базиран на агрегата на Ford Focus ST. Скоро към тях ще се присъедини и 4-цилиндровият, бензинов, 2,3 л. Duratec HE, 161 к.с. Ще бъде представена и новата 6-степенна автоматична трансмисия Durashift с възможност за избор на спортен режим, сменящ предавките на по-високи обороти. Динамиката на Mondeo ще се събуди и от 1,8-литров Duratorq TDCi, 100 к.с. или 125 к.с., 2,0-литров Duratorq TDCi, 130 к.с. или 140 к.с., 1,6-литров Duratec Ti-VCT, 110 к.с. или 125 к.с. и 2,0-литров Duratec HE, 145 к.с.

Към ултраздравата си каросерийна структура новият Mondeo е стандартно екипиран и със седем въздушни възглавници, потъваща при челен удар кормилна колона, подобрена интелигентна система за защита, ABS и др.

За безпрецедентна сигурност Ford предлага и адаптивен круиз контрол с алармиране за опасност, активна система за окачване с непрекъснато регулиране на амортисьорите, система за следене на налягането в гумите, помощ при стръмен терен и др.

НОВИЯТ FORD C-MAX
Новият C-MAX следва "кинетичния дизайн на Ford, ангажира емоционално. С плавно преливащите си форми, дори спрял, автомобилът изглежда в движение. Характерът му е експресивен и превръща модела от необходим в желан.

Ford C-MAX сега изглежда така, както се и държи на пътя. Някои от елементите на напълно променената му предница са познати от успешния S-MAX, обявен наскоро за "Автомобил на 2007 г. в България и Европа. Предната броня е с ниско разположена трапецовидна радиаторна решетка. Изваяните й долни части включват нови вертикално оформени фарове за мъгла, които в комбинация с обновените светлини допринасят за различната и солидна стойка на C-MAX. Задницата е по-ниска и закръглена, а дизайнът й е освежен с LED светлини с изчистена и съвременна форма.

Всеки детайл в купето е с висококачествена изработка и не остава незабелязан от пътника. Червеното оформление и илюминация на циферблатите и бутоните на инструменталния панел, двузоновият автоматичен контрол на температурата и различните информационни системи взаимстват дизайна си от S-MAX и представят съвременно ниво на елегантност. Новата Sony система за забавление на C-MAX е по избор на клиента и е налична със CD-плеър или с 6-CD чейнджър.

Гъвкавата "Comfort Seat System на C-MAX остава в услуга на пътниците и предлага три удобни места на втория ред с възможност за сгъване на централната седалка, изтегляне на външните две и придвижването им назад за освобождаване на повече пространство за краката и раменете на пасажерите. За осигуряване на по-голям багажен капацитет всяка от трите задни седалки може да бъде бутната напред, сгъната или напълно извадена.

Сега C-MAX е с 5 мм по-широка следа, увеличаваща неговата увереност и комфорт в различни пътни условия. Чрез съвместното действие с ABS, EBD, EBA и ESP, се избягват критичните ситуации и се гарантира висока безопасност.

Новост за C-MAX са адаптивните фарове, следващи посоката на движение и подобряващи значително осветеността и видимостта при завиване. Чрез AFS лампите се завъртат леко по посока на завоя в зависимост от движението на волана.

Ford C-MAX се задвижва от бензиновите Duratec двигатели – 1,6; 1,8 и 2,0 литра с мощност от 100 к.с. (74 kW) до 145 к.с. (107 kW) и дизеловите Duratorq TDCi - 1,6; 1,8 и 2,0 литра, с мощност от 90 к.с. (66 kW) до 136 к.с. (100 kW).

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...