Новото BMW M4 вече е на пътя и AUTO BILD успя да го тества! Най-важната промяна се крие под капака – там, за разлика от предшественика E90, вместо атмосферен V8 автомобилът „крие“ редови „шестак“. Задвижващият агрегат е базиран на познатия 3-литров 6-цилиндров двигател, който е допълнително „напомпан“. Два големи турбокомпресора се падат на всеки три цилиндъра. Така машината развива 431 к.с. и максимален въртящ момент 550 Нм – т.е. с 11 „коня“ и 150 Нм повече, отколкото при M3 Coupe, и то при по-нисък с 25% разход (по данни на производителя).
На пътя М4 се държи като подивял и ускорява сякаш агрегатът под капака му е далеч по-голям. „Шестакът“ се „развърта“ светкавично бързо. Така сменя седемте предавки и опционалната скоростна кутия с два съединителя. А звукът? Моторът звучи върховно! За по-добра акустика BMW поставя клапи в двутръбната ауспухова система. Двигателят, кормилното управление, окачването и ESP подлежат на настройка от водача – типично за BMW. M4 следва прецизно зададената траектория и реагира експлозивно на командите на шофьора. Въпреки това купето остава удобно за всекидневно каране, защото предлага приличен комфорт и порядъчно място. Именно в това се крие чарът на тази кола.
Технически данни на BMW M4 Coup
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!