* 37,000 уникални входа в микросайта www.newfabia.co.uk
* Над 260,000 преглеждания на рекламата на Skoda в YouTube
Над 37 000 души са посетили посветеният на новата кола на Skoda микросайт във Великобритания - www.newfabia.co.uk за да видят новото предложение на марката. От популярния уеб-сайт YouTube пък съобщават, че видео рекламата на колата е видяна от над 260,000 души за по-малко от две седмици!
В рекламата екип изкусни майстори сладкари сътворяват вкусен сладкиш, който в натурална величина пресъздава абсолютно точно новата кола.
За почитателите на модела у нас трябва да споменем, че ще имат възможност да видят автомобила, както и варианта Scout на Skoda Roomster по време на автосалона в София в Експоцентъра на Цариградско шосе срещу Метро от 15 до 24 юни.
Skoda advertice takes over the Internet as a hurricane
More than 37000 people saw the new Skoda Fabia online at the microsite in - http://www.newfabia.co.uk Besides, YouTube announced that the video was seen by more than 260000 people in less than two weeks.
What happens in the trailer is how a team of professional confectioners make a very tasty cake,which represents the new car.
The Bulgarian fans will be able to see the models Scout and Skoda Roomster at the Automobile exhibition in Sofia in the Expo centre 15-24 June.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!