Едновременно с международната премиера на BMW i3, която се проведе по едно и също време в градовете Лондон, Ню Йорк и Пекин стартира и комуникационната кампания за първия изцяло електрически модел на BMW. Кампанията започва с презентационен филм за серйния модел, обновяване на интернет страницата и активирането на онлайн конфигуратор. Печатна реклама и активно присъствие в социалните мрежи допълват представянето. През ноември, когато е и пазарната премиера на модела, ще започне и телевизионна кампания. Интегрираният комуникационен подход е логично продължение на позиционирането на марката BMWi още при представянето й през февруари 2011 г. година BMWi. Електрическата мобилност с BMW i3 не изисква компромиси: Този комфортен автомобил, оборудван с най-новите технологии, е изключително подходящ за всекидневно шофиране и предлага всички предимства на премиум автомобил. Още от деня на представянето на BMW i3 заинтересованите потребители могат лесно да конфигурират своя предпочитан автомобил, както и да намерят изчерпателна информация по важни въпроси, свързани с всекидневната експлоатация и поддръжка, зареждане, пробег и задвижване, технологии, канали за продажба и сервиз, мрежа на BMWi дилъри и др. Важен елемент от представянето на модела ще бъдат възможностите за активно пробно шофиране, включително промотирани, чрез социалните мрежи - например Facebook, където BMWi вече има повече от 1,3 милиона фенове. Моделът ще има и масирано онлайн присъствие, като рекламни банери ще бъдат публикувани в интернет платформи, блогове и портали посветени на електрическата и хибридна мобилност, устойчиво развитие и др. От средата на август ще се предлага, BMWi приложение за Android, iPhone и IPAD с разширена функционалност, което ще предлага информация за възможния пробег на BMW i3, в зависимост от местонахождението, фото галерия, визуализатор с 360
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!