Автомобилният пазар в България: Бавно, но нагоре
Последните данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) сочат, че за първите четири месеца на годината, в страната се наблюдава увеличение в новите регистрации на базата на същия период на 2010- та.
При леките и лекотоварните автомобили, продажбите са се подобрили с 21.4% до ниво от 6495 единици, при мотоциклетите ръстът е почти 40% до 100 бройки, а традиционно, при автобусите и камионите се отчита впечатляващо увеличение, което в слечая е двойно, до ниво от 416 единици.
Топ 10 на най-продаваните автомобилни марки в България (за периода ануари- април 2011)
На челната позиция във временното подреждане откриваме Volkswagen със 774 нови регистрации от началото на годината. На второ и трето място застават съответно Ford с 610 единици и пазарен дял от 9.39%, и Toyota с 566 единици и 8.71% дялово участие.
На четвърто място е Dacia с 526 продажби за периода януари- април, след което се подреждат Skoda с 494, Peugeot с 471, Opel с 379, Chevrolet с 340 и Citroen с 333. Топ 10 на най-продаваните марки е оформена от Renault с 332 единици и 5.11% пазарен дял.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!