През 2011 година марката Chevrolet е реализирала продажби на 4,76 милиона автомобила в глобален мащаб, поставяйки нов световен рекорд и спомагайки за увеличаване на продажбите на General Motors Co.
GM спечели 0,4% пазарен дял, достигайки 11,9% от светованата автомобилна индустрия. Продажбите се увеличиха във всички четири региона на отчитане – Северна Америка, Южна Африка, Европа и Международни Операции, като GM продаде общо 9 025 942 автомобили в сравнение с 8,385,484 през 2010.
Пазарът в САЩ бе водещ за марката Chevrolet с общи автомобилни продажби в размер на 1 775 812 броя – с повече от 13% по-висок резултат от този през 2010 година. В Китай бяха регистрирани рекордни продажби от 595 068 броя или 9,5% ръст в сравнение с предходната година. Сред другите пазари, отчели по-съществено покачване на продажбите на годишна база са този във Виетнам (79%), Русия (49%), Турция (30%) и Германия (21%).
Марката Chevrolet разширява своето глобално представителство, предлагайки автомобили като Cruze, Aveo (Sonic) и Spark, новия „световен“ модел от в средния клас Malibu, както и кросоувър модели и пикапи като Orlando и Colorado, създадени за разнообразните пътни условия и предпочитания на потребителите на пазарите по целия свят.
Компактният седан Chevrolet Cruze играе водеща роля в продажбите на марката на световните пазари с обем на продажбите от над 670 000 броя през 2011 година – резултат, който го превръща в бестселър сред моделите на Chevrolet по света с повече от 1,13 млн. продажби след официалната му пазарна премиера през 2009 година. На пазара в САЩ Chevrolet е най-добре продавания модел леки автомобили през 2011 година – до голяма степен благодарение на успешното представяне на модела Cruze.
Повече от 15 пазара отбелязаха рекордни за марката Chevrolet продажби през 2011 година, като най-големите ръстове на годишна база са регистрирани на пазарите в, Перу (81%), Виетнам (79%), Tайланд (57%), Южна Африка (50%) и Израел (46 %). Най-добрите 10 пазара за Chevrolet от гледна точка на продажбите през 2011 година бяха:
С навлизането във второто столетие от своята история, Chevrolet продължава все повече да се развива и утвърждава като глобална марка, с над 60% реализирани продажби извън пределите на пазара в САЩ.
Двата най-големи пазара за GM през 2011 година бяха Китай, където GM и нейните партньори увеличиха продажбите си с 8,3% на годишна база, достигайки обем от 2 547 203 автомобила, както и пазара в Съединените щати, където марките на GM отчетоха 2 503 820 продадени автомобила или ръст в размер на 13,0% спрямо 2010 година. GM заема ролята на пазарен лидер и в двете споменати държави.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!