EcoBoost отново стана „Двигател на годината“

Main June 26, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 9540 views | no comments

Един малък бензинов двигател, задвижващ автомобилите на Ford, включително новата Fiesta, пребори конкуренцията на премиум марки и суперколи и спечели Оскарите за двигатели за безпрецедентния трети пореден път. 1,0-литровият EcoBoost двигател на Ford Motor Company – който намалява разхода на гориво без да жертва мощността – бе провъзгласен за Световен двигател на 2014 г. заради своята управляемост, динамика, икономичност, рафинираност и технологии.
Жури от 82 автомобилни журналисти от 35 държави провъзгласи 1,0-литровия EcoBoost и за „Най-добър двигател под 1.0 литър“ за трета поредна година на Изложението за двигатели 2014 в Щутгарт.
Досега той е спечелил 13 големи награди. Представен в Европа през 2012 г. с новия Ford Focus, 1,0-литровият EcoBoost вече е наличен в още 9 модела: Fiesta, B-MAX, EcoSport, C-MAX и Grand C-MAX, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect и Transit Courier.
Новото Mondeo ще продължи европейската експанзия на 1,0-литровия EcoBoost двигател при представянето си в края на тази година – най-малкият двигател да бъде вложен в толкова голям семеен автомобил.
Наличен във версия със 100 и 125 к.с., Ford наскоро представи и нова версия на двигателя със 140 к.с. в новите Fiesta Red Edition и Fiesta Black Edition – най-мощните серийни, масово произвеждани автомобили досега с 1,0-литров двигател, постигащи 0-100 км/ч за 9 секунди, максимална скорост от 201 км/ч, разход на гориво 4,5 л/100 км и СО2 емисии 104 г/км.
Европейскитe заводи на Ford в Кьолн, Германия и Крайова, Румъния, произвеждат по един EcoBoost двигател на всеки 42 секунди и наскоро надхвърлиха 500 000 броя.
С чугунения си блок, достатъчно малък, за да се побере в ръчния багаж на самолет, двигателят е с алуминиева цилиндрова глава и интегриран изпускателен колектор, който намалява температурата на отработените газове и оптимизира съотношението гориво/въздух. Иновативният маховик и дизайнът на предния обтегач осигуряват рафинираност в сравнение с традиционния дизайн на 3-цилиндровите двигатели.
За допълнителна информация изтеглете прикачените файлове

 
Keywords:   ford
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...