Honda Motor Co., Ltd. стартира днес продажбите на обновения си ван Odyssey в Япония. Изцяло обновения Odyssey има по-нисък под и по-нисък център на тежестта, което е позволило да се свали надолу покрива на колата, като в същото време не е жертвано нищо от вътрешното пространство в кабината. Височината от 1,545 мм позволява паркирането в дори и по-ниски обществени паркинги.
Новият Odyssey е екипиран с напредничави технологии по посока на безопасността, включително и с системата за телевизионно наблюдение около колата Multi-view Camera. Предвиден е и специален вариант за превоз на инвалиди с повдигано с механизъм предно пътническо място, който пък ще влезе в продажба на 13 ноември тази година. Новият Odyssey е всъщност вече четвъртото поколение автомобили на Honda, което носи това име.
В стремеж да се изпълнят клиентските очаквания за по-нисък разход на гориво и за по-високо предпазване на околната среда от вредности, колата е екипирана с 2.4-литров, DOHC i-VTEC двигател и вариаторна трансмисия CVT - комбинация, която позволява да се постигнат много добри динамични показатели и висока икономичност от 13.2 км пробег с един литър гориво. Всички модели изпълняват изискванията на японското министерство на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма и имат емисии със 75% по-ниски от тези, които бяха наложени от старндарта през 2005-а година. Вариантите M, L и Li FWD преизпълняват изискванията от държавата за горивна икономичност за 2010-а година - M, L и Li 4WD с по 10%, a вариантът Absolute с 5%.
В Odyssey е използвана и системата за контрол на основните органи на автомобила, както и програмата ECON mode, която подобрява съществено горивната икономичност с прилагането на "интелигентен" контрол върху трансмисията и климатика с цел намаляване натоварването на двигателя. На разположение на водача е системата Active Cruise Control (ACC), както и системата Lane Keeping Assist System (LKAS). Всички варианти на колата имат стандартно адаптивна към движението система EPS, която работи съвместно със системата за стабилност на колата (VSA), предлагаща подпомагане на волана за по-добър контрол върху стабилността на колата.
Предните колонки на колата са по-тънки за да се осигури по-добра видимост на водача, просторният интериор е много светъл, интересно е решено "двуетажното" приборно табло, което позволява на водача много сериозно интуитивно използване на приборите. Трите реда седалки на колата за седемте пътника са оформени като разтегнато латинско V за да могат всички пътници да се наслаждават в равна степен на гледката около колата. За пътниците от третия ред е осигурено допълнително пространство за краката от 40 мм. Седалките от втория ред могат да се сгъват всяка поотделно с просто движение, което позволява многобройни аранжименти на вътрешното пространство. Третият ред седалки е с механизъм за сгъване в пода, при което се получава доста по-голямо товарно пространство при равен под.
Екстериорният дизайн на автомобила е завъртян около идеята за чувствен динамизъм, със сериозно контурирани повъхности, изразяващи едновременно динамизъм и солидност, елегантност и мощ. Погледната отпред колата има доста строго очертана графика, издължените фарове придават допълнителен динамизъм на изгледа. Страничният поглед към колата разкрива флуидни линии в общо движение от носа към кърмата. Динамичността и елегантността на модела има външен вид в цели шест разцветки, две от които са напълно нови.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!