Автосервизът към централния шоурум на корейския автомобилопроизводител
Hyundai беше удостоен с наградата „Автомобилен сервиз на годината – 2012“, след като водещите български автомобилни журналисти го наредиха пред отдавна утвърдени на пазара ремонтни съоръжения на престижни западноевропейски и японски марки. Призът, учреден по инициатива на Shell и на Прес-авто клуб България, беше получен от Савина Константинова, управител на официалния вносител на марката в България – „Индустриал Комерс“. „Спечелихме с иновативност, високи технологии и непрекъсната грижа за клиентите“, каза Константинова. „Днес спечелихме и една друга награда – i40 беше избран за автомобил на годината от клиентите в допитване по интернет в най-големия интернет-портал и това е добра атестация за клиентското търсене“.
Взискателното жури отличи сервиза на Hyundai, разположен на „Околовръстен път“ 260, с първото място, отчитайки множество строги критерии като ниво на обслужване, състояние на техническата база, отзиви на клиенти, време на извършване на услугите и редица други. Не без значение се оказа и фактът, че той разполага с трите основни международни стандарта за този тип съоръжения – система за управление на качеството, система за управление на здравословни и безопасни условия на труд и система за управление по отношение на околната среда.
Сервизът в централата на „Индустриал Комерс“ разполага с високотехнологично оборудване и предлага затворен цикъл на обслужване на своите клиенти. Характерно за него е, че повечето услуги се извършват в рамките на деня. При необходимост от по-сериозен ремонт на двигател или автоматична скоростна кутия може да се наложи автомобилът да пренощува, същото се отнася, разбира се, и за услуги с продължителен технологичен процес от типа на тенекеджийските и бояджийските работи, които продължават по няколко дни.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!