Infiniti пуска тригодишна мултимедийна брандова кампания в Европа

Main September 2, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 4880 views | no comments

Infiniti навлиза в нова ера с лансирането на слогана „Отсега нататък перфектната линия е извивка" - интегрирана паневропейска мултимедийна кампания, която обхваща следващите три години. Инициативата напълно съответства с неотдавнашната прокламация, че Infiniti спира часовника за конвенционалните подходи към дизайн и динамика и въвежда уникален брандов отпечатък в отношението си към двете, впрягайки в работа естетическите и мощностните аспекти на кривите.
След успешното навлизане на марката на 21 европейски пазара от 2008 досега, днес Infiniti навлиза в нова фаза на растеж с план да увеличи дяла си на световния пазар на луксозни автомобили на 10% до 2016 г. Новата брандова кампания, обхващаща основните пазари на континента, включително Великобритания, Франция, Германия, Швейцария и Италия, е част от амбициозен план, който вече допринесе за увеличаване популярността на марката чрез глобалното маркетингово партньорство с екипа от Формула 1 Red Bull Racing Formula и чрез определянето на световния шампион Себастиан Фетел за глобален брандов посланик.
Медийният план предвижда достигане на 80% от аудиторията на АВС1 на възраст над 35 години и ще бъде активен до декември, за да поддържа присъствие в ключови продажбени периоди. Стартирайки във Великобритания на 3 септември 2011 г., Infiniti ще бъде показвана по телевизията на серии от по три реклами по ITV1, Channel 4 и каналите Sky, представяйки хибридния седан M35h и спортните кросоувъри FX и EX. Тези реклами ще се излъчват едновременно със спонсорираните от компанията програми Wednesday Selection по Eurosport - паневропейската спортна телевизионна мрежа.
Infiniti Europe ще използва силата на социалните медии, стартирайки първата си страница във фейсбук, което ще подсили активността и онлайн-рекламирането, включващо новаторско партньорство с MSN, продължително присъствие в геймърската мрежа Xbox, осъвременен корпоративен уебсайт и портал за потребители с мобилни телефони.
TBWAG1, със седалище в Париж е водещата творческа агенция, а TMW е дигиталната и социално-медийната. OMD Internatiional ще отговаря за медийното планиране и покупките.
Новата телевизионна кампания „Отсега нататък перфектната линия е извивка" може да бъде видяна на уебсайта на Infiniti Europe (www.infiniti.eu), на официалната страница на Infiniti Europe във фейсбук (http://www.facebook.com/infinitieurope) и на официалния канал на Infiniti в YouTube (http://www.youtube.com/infinitieurope).

 
Keywords:   Infiniti, red bull racing
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...