KIA отбеляза 19,3% ръст в продажбите си в световен мащаб през януари

Main February 9, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3055 views | no comments

KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили за януари 2011г. възлизат на 179 409 броя. С това компанията регистрира ръст от 19.3% за изминалия месец.
По региони продажбите на KIA са се увеличили съответно с 31.4% до 40 374 реализирани единици на основните пазари: Северна Америка – 25.7% (30 838 броя), Корея – 19.1% (44 502 броя), Китай – 13.6% (40 776 броя) и Европа – 6.8% (26 919 броя).
Бестселърът на марката за изминалия януари продължава да бъде представителят на С-сегмента Cerato (известен на някои пазари и под името Forte) с общо 39 668 продадени единици. Компактният SUV Sportage и KIA Rio оспорват второто място с реализирани съответно 23 185 броя и 17 348 броя. Четвъртото място е отредено за KIA Sorento с реализирани 13 774 единици. На 5-а позиция се подрежда градският кросоувър KIA Soul с регистрирани 10 891 продажби.
Томас Ох, вицепрезидент и COO на KIA Motors Corp. заяви: „След няколко окуражаващи знаци за възстановяване на автомобилните пазари в световен мащаб, както и представянето на следващо поколение KIA Picanto и представителя в B-сегмент – Rio, по-късно тази година, KIA е уверена в изпълнението на таргета си за 2011г., а именно – 12% ръст в продажбите спрямо 2010 г., което представлява 2 345 000 реализирани единици на международните пазари с марка KIA.”

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...