KIA Motors стартира нова глобална имиджова кампания

Main October 27, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 4330 views | no comments

KIA Motors лансира глобалната си имиджова кампания под наслов ‘Inspired by What You Like. KIA, the Power to Surprise.’ (Вдъхновен от това, което ти харесваш. KIA, силата да изненадваш). Целта на кампанията е да увеличи разпознаваемостта на марката, изтъквайки основните й ценности – ‘Challenger’, ‘Human-driven’ и ‘Spirited’ – чрез телевизионна реклама и промотиране на идеята в дигиталните медии на ключовите пазари.
В допълнение към традиционните медийни канали, KIA ще използва дигитални социални мрежи за по-близък контакт с потенциалните си клиенти и фенове на марката. Кампанията ще бъде отразена в социални платформи, където потребителите могат да участват активно и да споделят опита си. Ключовите послания в интернет пространството ще са идентични с акцентите в телевизионната реклама.
В главната роля на тийзинг кампанията, стартираща днес, е лицето на марката тенис сензацията – Рафаел Надал, който ще информира аудиторията какви са неговите предпочитания. Рекламният клип ще подчертае ценностите на KIA, инициирани от потребителите на марката.`
Основавайки се на партньорството между KIA и Facebook, най-обширната социална медийна платформа, дигиталната кампания ще се проведе на 3 етапа: забавна анкета, програма за корпоративна социална отговорност и съвременен забавен клип.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...