LaFerrari направи официалния си дебют. Суперавтомобилът, който чакахме с нетърпение, вече е факт. Новият модел на Ferrari се задвижва от 6,3-литров V12 агрегат, генериращ максималните 800 к.с. при 9000 об/мин и 700 Нм при 6750 об/мин. Той се комбинира с електромотор, който доставя допълнителни 163 к.с. и 270 Нм. От компанията съобщиха, че вредните емисии на модела са сведени до 330 г/км CO2.
Общата мощност на LaFerrari е точно 963 к.с., като двигателят развива без проблем 9250 об/мин. Цялата тази мощност се разпределя към всички колела посредством 7-степенна DCT трансмисия. Ускорението от място до 100 км/ч отнема по-малко от 3 сек, от 0 до 200 км/ч са нужни малко под 7 сек, а от 0 до 300 км/ч автомобилът се справя за 15 сек. Максималната скорост е 350 км/ч.
LaFerrari е дълъг 4702 мм, широк - 1992 мм, висок - 1116 мм, а междуосието му е точно 2665 мм. Моделът тежи 1255 кг, като разпределението на тежестта е 41% отпред и 59% отзад. В предната част суперавтомобилът е оборудван с двойно независимо окачване, а отзад се използва мулти линк. Колата се вози на 19-цолови колела отпред и 20-цолови отзад.
Спирачната система идва от Brembo, тя е карбон-керамична и предлага предни дискове с размер 36 мм и задни – 34 мм. Системите за контрол включват електронен контрол на стабилността (ESC), електронен тракшън, взет от Формула 1 (EF1-TRAC), диференциал от трето поколение и електромагнитни амортисьори, които се адаптират светкавично към пътната настилка.
HY-KERS системата тежи 140 кг, като половината са от батериите. Те се зареждат от излишния въртящ момент, произведен от двигателя, а също и от регенеративните спирачки.
Италианците потвърдиха, че ще произведат 499 единици от този модел, но не съобщиха кога ще стартират доставките. Повечето от бройките вече се продадени на цена от 1,3 млн. евро.Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!