Peugeot представи 208 пред българските медии

Main May 10, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 8010 views | no comments

Един от най-важните модели в гамата на Peugeot – 208, бе представен пред българските специализирани медии със специализиран тест драйв. Наследникът на 207 се произвежда на платформа 1 на групата PSA, а дизайнът използва новата идентичност на бранда. Фаровете са с характерна форма, а под емблемата и предния капак е поставено името на компанията, създавайки впечатление за допълнителен светещ елемент.
Peugeot 208 е с намалени габарити спрямо предшественика (широчина - 2 см, и височина -1 см), скъсени са и надвесите (- 6 см отпред и - 1 см отзад). Така екстериорът е с по-хармонични пропорции и лесен за управление. Коефициентът на челно въздушно съпротивление е сравнително добър - Cx 0,29.
Създателите на 208 са успели да свалят драстично и масата. Базовата с бензиновия 1,0-литров двигател е само 975 кг, което е със 173 кг по-малко от 207, а дизеловият 1,4 HDI пък е по-лек със 110 кг.
Купето е оптимизирано отвътре и предлага по-голямо пространство в задната част. Багажникът е с обем 311 литра под кората и може да достигне 1152 л. Измервателните уреди са монтирани по-високо, над волана, който е сравнително малък – за по-добро управление и да не пречи на видимостта към арматурното табло. На централната конзола пък се предлага навигационна система с тъч скрийн и пълна карта на Европа. Цената на екстрата е 500 евро.
При лансирането 208 се предлага с 3 дизелови двигателя и 5 бензинови с различни мощности – от 68 до 156 к.с.
Технологията e-HDi се предлага за 4 от 5-те дизелови версии и използва бърза, ефикасна и безшумна Stop&Start система от ново поколение. Тя позволява съчетаване на ниски разходи на гориво и на вредни емисии (до -15% в града) с максимално удобство при използването благодарение на изключването и почти мигновеното стартиране на двигателя без шум и вибрации.
Базовата цена на 208 е 20 927 лв. с ДДС за 1,0 VTi, а дизеловият 1,4 HDi (68 к.с.) стартира от 24 311. Каросериите са с 3 и 5 врати, а цените са средно с 10% по-ниски от тези на 207.


 
Keywords:   peugeot, 311, peugeot 208, psa
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...