След като подложи Twingo на фейслифт, Renault стори същото и с Megane.
Предницата е модернизирана с вграждането на дневни LED светлини, а усещането за качество е засилено с въвеждането на няколко щрихи в черен лак и хром. В обзавеждането влизат три нови двигателя - Energy dCi 110 и Energy dCi 130, както и Energy TCe 115. 1,2-литровият мотор, най-мощният на пазара в този сегмент, изкушава с разход от едва 5,3 л/100 км и вредни емисии на CO2 в размер на 119 г/км. Така с едно зареждане дизелов Mеgane разполага с автономност от 1000 км.
За комфорта и сигурността на борда се грижат системи като Visio или помощна за потегляне под наклон. В Европа продажбите на Megane Collection 2012 започват от март 2012 г., като до края на годината ще обхванат и Турция, Израел, Алжир, Тунис, Южна Африка, Русия и Аржентина.
Вътрешното обзавеждане също е обогатено. Купувачите ще могат да избират пакет с кожа или алкантара (последният може да бъде двуцветен или трицветен). Версиите GT и GT-Line се отличават с LED светлини, тапицерия с червени шевове, спортен волан, прагове, и плочка с надпис Renault Sport на бордовото табло. В палитрата на цветовете за каросерията вече влизат и синьото (Bleu Majorelle), както и перленото бяло (Blanc Nacre).
Megane от моделна 2012 г. ще е първият в гамата на марката, който ще се предлага с гореспоменатите двигатели от серията Energy. Те са разработени на принципа на „даунсайзинг“ от ново поколение, почерпал опит от болидите на Renault във Формула 1. И трите мотора са съчетани с енергоспестяващата система Stop&Start и с такава за регенариране на натрупаната при спиране енергия. Новите двигатели са изключително безшумни.
Renault Energy TCe 115 е първият бензинов силов агрегат на компанията, с директно свръхпълнене. Двигателят ще замени досегашния 1.6 16V. Въпреки по-малкия си работен обем (1198 куб. см), той предлага по-висока с 5 к.с. максимална мощност (115 к.с.) и допълнителна доза от 40 Нм за въртящия момент (190 Нм). Той е изключително еластичен и работи като дизелов мотор при ниските обороти.
Най-продаваният двигател на Megane, 1.5dCi, е доразвит в новия Diesel Energy dCi 110, чийто среден разход вече пада под 3,8 л/100 км, а съдържанието на СО2 в отработилите газове е сведено до едва 95 г/км. Максималният въртящ момент при новия агрегат е увеличен с 20 Нм спрямо този на досегашния 1.5dCi и резултатът е 260 Нм, достъпни още от 1750 об/мин).
Renault Energy dCi 130 е най-мощният не само в гамата, но и в сегмента си. Той осигурява 130 к.с. и 320 Нм. Монтиран в Megane, той постига среден разход от само 4,0 л/100 км, а вредните му емисии от 104 г/км позволяват на френските купувачи да ползват обявения за страната си екологичен бонус.
Автоматично нагаждане на фаровете и добра нощна видимост благодарение на Visio System са само малка част от удобствата, предлагани в Megane. Автомобилът ще ви сигнализира щом неволно щом пресечете осевата линия,
Произвеждат обновената колекция на Megane във фирмения завод в Паленсия.
Megane R.S. Collection 2012 пък е зареден с допълнителни 15 к.с. (265 к.с.) и съответно още 20 Нм (360 Нм) спрямо предишното поколение. Нови лети 18-инчови джанти сатинирани или черен мат и логото RS в средата, червени шевове на волана и топката на скоростния лост, текстилни или кожени седалки Recaro и др. допълват облика на спортните версии.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!