Vitara атакува уверено

Main October 8, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 24670 views | no comments

Suzuki е увеличила дължината на новата Vitara. С опционалната система за двойно задвижване All-Grip SUV-чето се разграничава от конкуренти като Peugeot 2008 или Renault Captur – макар че и „японецът“ е позициониран в В-сегмента. Със своите 4,18 м той е с 12 см по-къс от SX4 и с цели 30 – от Grand Vitara. Азиатците не са пренебрегнали възможностите за персонализация на колата – купувачите могат да избират измежду 15 цвята, както и дали някои детайли като радиаторната решетка или „перките“ в предните калници да бъдат бели, или черни. Пластмасовите защитни елементи по калниците и праговете, както и по дъното на автомобила, са стандартни. Когато моделът започне да бъде продаван през пролетта на 2015 г., клиентите ще могат да избират между две линии на оборудване – Urban с хром, както и Rugged (офроуд).
Шофьорската седалка е само на висока позиция, но и с приятна тапицерия. Качеството на използваните материали е добро – като изключим прекалено твърдата пластмаса на таблото, която се надяваме да отпадне в серийния вариант. Останалото изглежда много солидно. Възможностите за индивидуализация се простират и в интериора, където клиентите могат да избират цветове за пръстените на вентилационните дюзи, както и дизайна на аналоговия часовник.
За първи път моделът разполага с инфотейнмънт система със 7-инчов тъчскрийн. Системата е с много лесно управление и работата с нея не изисква свикване. USB-букса и изход за ток на 12 волта осигуряват възможност за свързване на различни устройства. Който избере панорамния покрив със стъклена площ един квадратен метър, ще се лиши от 3 см пространство за главите отзад. Толкова място й трябва на техниката, която осигурява отвор с широчина до 56 см. Багажникът е много практичен – двойният под позволява или да скриете чантите си под него, или просто да увеличите пространството за товари. То достига до 350 литра. А когато сгънете делимата в съотношение 60:40 облегалка на задната седалка, ще разполагате с 1120 л.
Двойното задвижване има четири режима – Auto, Lock, Sport и Snow. В спортния към задната ос се прехвърля до 40% от въртящия момент. При Lock до 60 км/ч разпределението на тягата е фиксирано между предните и задните колела – т.е. Vitara, чисто теоретично, трябва да бъде по-способна извън пътя от своите конкуренти.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...