Audi TT Coupe 3.2 Quattro 2007
Ауди ТТ, култов автомобил пуснат на пазара през есента на 1998 година, завзе с щурм пазарният сегмент на спортните купета. Сега второто поколение прави своя дебют. Новото ТТ купе е по-динамично, както благодарение на дизайна си, така и с ходовата част и интериора.
Новият външен вид на Ауди ТТАрхитектурата на Ауди ТТ Купе въплащава стил, стабилност и мощ в истинска спортна машина. Дизайнерите от Ауди са направили новото купе с по-рязки контури, които перфектно са съчетани с облите форми на предшественика си. Сега с осанката си на бик ТТ-то дори и в спряло състояние внушава своята динамичност. Новото Ауди е с около 5 инча по-дълго и 3 инча по-широко достигайки габарити от 162.9 / 71.7 инча.
Корпуса е конструиран с ASF Space Frame дизайн разработка на Ауди и съчетава алуминий със стомана. Това е първият случай, когато се комбинират различни материали в едно цяло. 69 процента от структурата е направена от алуминий. Стоманените компоненти допълващи останалите 31 процента са изнесени в задната част, като по този начин осигуряват балансирано натоварване на осите. За да се подобри сцеплението, спойлер в заднатата част на колата се показва при достигане на 120 км/ч.
Също като предшественика си, новото Ауди ТТ е достъпно в купе вариант с 2 + 2 места. По-късно е предвиден старта и на отделен роудстър модел. Багажното отделение е лесно достъпно и с голям обем от 290 литра. Капацитета може да се увеличи до 700 литра след сгъване на задните седалки. За комфорт и почивка гарантират и спортните седалки, които могат да се изберат в три различни кожени десена.
КокпитътКокпита е ориентиран изцяло към шофьора и е перфектно ергономично проектиран. Въплатени са и класическите кръгли елементи на ТТ по различни начини.
Агрегат: 2.0l Turbocharged 4-цилиндров или 3.2 литра V6Налични са два мощни петролни агрегата, които да задвижват колата. 2 литровият 4-цилиндров с турбина TFSI, включващ FSI директно впръскване достига 200 к.с. Чрез 6-степенна скоростна кутия, ТТ-то ускороява до 100 км/ч за едва 6,2 секунди и достига до максимална скорост от 240 км/ч. 3,2 литровият V6 не само способства за генерирането на хубав звук, но и генерира 250 к.с., трансформиращи се в ускорение до 100 км/ч за 5,5 секунди и максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена).
Двигателите са екипирани с шест степенна скоростна кутия. При заявка, тя може да се комбинира с динамична S-tronic скоростна кутия. Докато 4-цилиндровия двигател идва с предно задвижване, V6 предостява мощта си и на двете оси посредством Quattro системата - технология ползвана в сегмента на спортните автомобили.
ОкачванетоДинамичното окачване на Ауди е наново разработено и настроено за Audi TT Coupe. Един от символите, на което е почти нулевото поднасяне на колата. Спортно ориентиран автомобилът предлага удоволствие при шофиране, пъргавост и прецизно управление.
Подменените колела от 16 на 19 инчови, както и извършените значители промени в областта на еласто-кинематиката, са ключови елементи от работата на проектантите. Новoто многозвенно задно окачване допринася за оптималнa динамика при шофиране присъща на спортните автомобили.
Високо технологична амортисьорна система е достъпна като опция. При нея, миниатюрни магнитни частици циркулират в маслото вътре в амортисьорите. Когато им се подаде волгаж, те променят характеристиките на амортисьора за милисекунди. Тази адаптивна система предоставя едновременно, както високо ниво на комфорт, така и спортна динамика в зависимост от предпочитанията на шофьора.
КомфортСтандартните елементи на новото Ауди ТТ включват автоматична климатична система и спортен волан, който не само е присъщ на спортните коли, но и значително удобен. Въздушните отвори, спиците на волана, както и много от контролните елементи са направени с алуминиев вид.
Обърнато е внимание и на допълнителните опции, от които потребителите мога да избират между адаптивно динамично осветление и Ауди паркираща система, помагаща по време на паркиране.
Новото Ауди ТТ бележи премиерата на нова генерация в аудио системите. Характеризира се с изключително възпроизвеждане и интуитивен контрол. Шест контолни бутона служат за управление, като функционалността им зависи от избраното меню. Радио система със CD устройство е базова конфигурация. Наличен е и Bluetooth интерфейс за връзка с мобилни телефони. Телефонът може да се оперира посредством MMI, многофункционалния волан или чрез гласов контрол.
Коментари