Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2006
С впечатляващите си качества, динамичен дизайн и екслузивно оборудване, новият CLS 63 AMG на Мерцедес - AMG е силно необичаен автомобил.
Уникалното Купе с четири врати е захранвано от 6,3-литров V-8 двигател, създаден изцяло от AMG. Генерирайки 514 к.с. и максимален въртящ момент от 630 Nm, той бива гарант за възможно най-добра производителност: CLS 63 AMG ускорява до 100 км/ч за 4,3 сек и достига 200 км/ч за едва 15,1 сек. Максималната скорост на автомобила е електронно ограничена на 250 км/ч.
Новият 6,3 литров агрегат на AMG е единствения в света, комбиниращ високо-оборотен дизайн с голяма кубатура. Проектиран напълно независимо от AMG, мощният двигател има около 20% по-голям въртящ момент спрямо конкурентни двигатели от този клас. Произведен изцяло от много здрав алуминий, V-8 naturally aspirated двигателя използва много технологии от мото-спорта, което ясно отразява състезателните традииции на AMG. Вертикалното разположение на всмукателните и изпускателните тръби, както и ползването на нов променлив всмукателен колектор допринасят за оптимално пълнене на цилиндрите.
Регулируем разпределителен вал, особенно здрав картер и цилиндри с революционно ново TWAS покритие са само някои от забележителните въведения на новия V-8 двигател на Mercedes-AMG.
Уникалното съчетание между високо-оборотен дизайн и голяма водоизместимост на двигателя предоставят най-доброто: вълнуваща реакция и голям въртящ момент при слаба активност на двигателя. Голямата пъргавост при различни скорост придава подчертан спортен характер на CLS 63 AMG. При 2000 об/м, V-8 двигателя освобождава впечатляващите 500 Nm към разпределителния вал. Максимумът от 630 Nm се достига при 5200 об/м.
Новото осем-цилиндрово сърце на AMG предоставя динамично ускорение, спринтова мощ и най-високи нива на наслада при шофиране. С новия спортен и мощен звук - представил се перфектно по време на тестовете - осем-цилиндровият блок предлага тръпката на naturally aspirated, високо-оборотен V-8 двигател, която всеки шофьор желае да изпита при ниска, средна и висока активност на двигателя.
Скоростна КутияAMG 7G-TRONIC трансмисия се грижи за прехвърлянето на мощта в новия CLS 63 AMG. Шофьора може да избира между пълно автоматична или ръчна настройка и да сменя скоростите ползвайки сребърно оцветените алуминиеви лостчета на кормилото, тип Формула 1. Седем-степенната автоматична система се адаптира към стила на шофиране - да бъде по-динамична или по-отпусната. Достъпни чрез ключ на централната конзола, режимите на работа "S" (спорт), "C" (комфорт) и "М" (ръчен) на новия CLS 63 AMG са с различни характеристики и скорости. Времето за превключване на скоростите в "S" режим е около 30% по-бърз спрямо "С" режима - а в "М" е около 50% по-бърз.
AMG Спортно Окачване Базирано на AIRMATIC DCСиловият пакет на CLS 63 AMG е допълнен чрез спортно окачване на AMG, както и с модерна спирачна система отново на AMG. Инженерите на Мерцедес-АМГ са разработили ново спортно окачване, базирано на полу-активното AIRMATIC DC въздушно окачване с ADS II система. И пружините, и амортисьорите са значително усилени. В допълнение, променените характеристики за трите режима на AMG амортисьорите показват, че движението на шасито е намалено. Поради автоматичното настройване на окачването на всички колела, проходимостта на колата се запазва еднаква, независимо дали е натоварена или не. Допълнителни стабилизатори помагат да се намали завъртането на колата при завиване с голяма скорост.
Мускулест AMG Стил за Превъзходен Купе ДизайнПревъзходния Купе дизайн на CLS 63 AMG е подчертан с мускулест бодистайлинг, включвайки предната престилка с голямите си въздушни отвори и кръглите фарове за мълга, страничните прагове и отличителната задна престилка с традиционалния си AMG дизайн. Колата е още по-отличителна благодарение на уникалния си грил и три-звездната сребърна емблема, както и с "6.3 AMG" надписа на задните крила. Стилизирано интегрирания AMG спойлер успява да намали повдигането на колата с около 30% въздействайки на задната ос, което допринася към по-добра стабилност при високи скорости. Хромираните, двойни, овални ауспуси на спортната изпускателна система придава приятно визуално и слухово възприемане. Естествено CLS 63 AMG се придържа към всички ограничения за изхвърлени емисии, включително EU 4. Колата също покрива и специфичните изисквания на американския пазар, като например LEV II стандарта.
CLS 63 AMG е заплануван за пускане в продажба през Юни 2006 година.
Коментари