Джеймс кара Veyron SS с 417 км/ч, а Хамилтън - болида на Сена в новия брой на TopGear

Общи 25 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1671 посещения | без коментари

Брой 40 на BBC TopGear БГ прелива от емоции и ексклузивност. Ще разберете защо Луис Хамилтън не мигна цяла една нощ. Причината бе срещата му с McLaren Honda MP4/4 от 1988 г. - оригиналното и същинско шаси, с което Аертон Сена спечелва първия си шампионат за McLaren. Младият британец седна зад волана на 1,5-литровата кола с 600 к.с., управлявана някога от неговия състезателен идол. Кола, проектирана от Гордън Мъри, чийто последен проект ще видите в „Метал" - градското автомобилче Murray T25.
Ние пък покарахме ексклузивната концепция GTbyCITROEN из центъра на Лондон, шокирайки случайни минувачи и собственици на Veyron-и. Точно в Bugatti Veyron обаче, в свръх модификацията му Super Sport, се качи и Капитан Бавен. Джеймс Мей настъпи технологичния шедьовър по правата на пистата „Ера-Лесин", покривайки разстояние от 116 метра за всяка изминала секунда от неговия пробег.
Броят не изчерпва темата автомобилни зверове само с тези удивителни машини. Бил Томас яхна свръх пресната скандинавска фурия, новото творение на Кристиан фон Кьонигсег - Koenigsegg Agera, колата, способна да вземе титлата „най-бърз сериен автомобил" от Bugatti Veyron SS. Ако VW допуснат 910-те й „коня" на „Ера-Лесин", което обаче надали някога ще стане. Прясно е и отрочето на Джон Хенеси, което „омекоти" колената на Том Форд - базираният на Lotus Elise, мощният 1030 к.с. Hennessey Venom GT.
Като екологична контра на тези огнебълващи бензинови машини идват три други автомобила. Джейсън Барлоу кара Mercedes-Benz SLS E-CELL, ускоряващото от 0 до 200 км за 11 сек електрическо АMG с боядисана в отровно зелено визия, заета от нормалния SLS. Пол Хорел се срещна с дългоочаквания хибрид Opel Ampera, а Porsche предостави брилянтния си 911 GT3 R Hybrid на Пиърс Уорд. Състезателният автомобил, заради който марката зае системата KERS от Williams F1 и който за малко не спечели „24-те часа на Нюрбургринг".
С TopGear №40 отново засягаме болната тема за отминалото рали „България 2010", но този път с тезата на пилотите, взета от първа ръка. Родни „дела" са и тестовете на Mini Countryman, Mitsubishi ASX, на новия дизелов Nissan Murano, красивото Peugeot RCZ, свръх практичната Opel Meriva, както и на магнезиевия електрически велосипед GoCycle, който самият Джеймс Мей представи в студиото на телевизионното предаване преди време. Екипът на TG също успя да кара и прекрасния Jaguar XKR 75, люто оранжевото BMW M3 GTS, както и една селскостопанска „макси" косачка за над половин милион лева.
Приятно четене!

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте