Първото поколение Freelander се продаваше почти цяло десетилетие и към края на жизнения му цикъл по-новите модели на конкуренцията започнаха да го превъзхождат сериозно по качества. Въпреки това се продаваше добре, което говори за лоялна група клиенти и почитатели на марката. Заслугата вероятно е на качествата на вътрешното пространство, което е много добре шумоизолирано, а и вибрациите вътре са незначителни. Това го прави много приятен и отпускащ при шофиране.
Затова не е изненада, че инженерите на Land Rover запазват класическите форми на всъдехода и при новото поколение. Както е при новия Nissan X-Trail, и второто поколение Freelander изглежда познатo, но технологиите в него са на доста по-високо ниво от предшественика му.
Дизайнерите хитро са вложили елементи, заимствани от Range Rover Sport, като страничните решетки, и масивни брави като тези на модела Discovery. Това е с цел да се създаде по-близка връзка на новия модел с топпродуктите на компанията, което пък от своя страна би трябвало да повиши цената му, както се надяват създателите му. Най-евтиният модел – S, струва 20 935 лири, но няма почти никакви екстри. Единствено той и моделът GS, който струва 23 435 лири, попадат в ценовата рамка на X-Trail. Топ-моделът HSE е оборудван на нивото на Nissan, но е на солената цена 30 960 лири, въпреки че когато седнете в салона, веднага забелязвате, че качеството значително се е повишило, в сравнение с предходния модел. Собствениците на Discovery ще разпознаят мултифункционалния волан и големите контролни прибори. Към стандартното оборудване е включена и система за сателитна навигация с тъч-скрийн дисплей. Водачът седи удобно във високо разположената седалка.
Въпреки това, Freelander не може да се мери с Nissan по отношение на пространство и практичност. Мястото за багаж е по-малко, задните врати са по-къси, на задната седалка е по-тясно. Багажникът е с 200 мм по-къс и с 90 мм по-тесен, товаренето се затруднява и от високият долен ръб. Така че Freelander няма да бъде така привлекателен за семейства, и определено изостава от лидерите в този клас по отношение на практичността.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!