Избери свободата - Тестдрайв Land Rover Freelander 2, част първа

Общи 11 август 2007 | RS-Auto.bg A- A+ 2573 посещения | без коментари

Първото поколение Freelander се продаваше почти цяло десетилетие и към края на жизнения му цикъл по-новите модели на конкуренцията започнаха да го превъзхождат сериозно по качества. Въпреки това се продаваше добре, което говори за лоялна група клиенти и почитатели на марката. Заслугата вероятно е на качествата на вътрешното пространство, което е много добре шумоизолирано, а и вибрациите вътре са незначителни. Това го прави много приятен и отпускащ при шофиране.

Затова не е изненада, че инженерите на Land Rover запазват класическите форми на всъдехода и при новото поколение. Както е при новия Nissan X-Trail, и второто поколение Freelander изглежда познатo, но технологиите в него са на доста по-високо ниво от предшественика му.

Дизайнерите хитро са вложили елементи, заимствани от Range Rover Sport, като страничните решетки, и масивни брави като тези на модела Discovery. Това е с цел да се създаде по-близка връзка на новия модел с топпродуктите на компанията, което пък от своя страна би трябвало да повиши цената му, както се надяват създателите му. Най-евтиният модел – S, струва 20 935 лири, но няма почти никакви екстри. Единствено той и моделът GS, който струва 23 435 лири, попадат в ценовата рамка на X-Trail. Топ-моделът HSE е оборудван на нивото на Nissan, но е на солената цена 30 960 лири, въпреки че когато седнете в салона, веднага забелязвате, че качеството значително се е повишило, в сравнение с предходния модел. Собствениците на Discovery ще разпознаят мултифункционалния волан и големите контролни прибори. Към стандартното оборудване е включена и система за сателитна навигация с тъч-скрийн дисплей. Водачът седи удобно във високо разположената седалка.

Въпреки това, Freelander не може да се мери с Nissan по отношение на пространство и практичност. Мястото за багаж е по-малко, задните врати са по-къси, на задната седалка е по-тясно. Багажникът е с 200 мм по-къс и с 90 мм по-тесен, товаренето се затруднява и от високият долен ръб. Така че Freelander няма да бъде така привлекателен за семейства, и определено изостава от лидерите в този клас по отношение на практичността.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте