Източник: www.kia.bg
КИА обяви рекорден обем продажби в Съединените Щати през март тази година с 44 179 реализирани автомобила. КМА (КИА Моторс Америка) отчете значителен ръст от 44,7% в сравнение с месец март 2010г. и приблизително 35% увеличение спрямо предходния месец февруари тази година.
Бестселърите на марката Соренто и Соул са с по 10 000 регистрирани продажби за изминалия месец март. Засиления интерес към КИА Соренто се наблюдава през последните няколко месеца, докато градският кросоувър Соул за първи път надхвърля 10 000 броя. От началото на годината до момента Соренто е лидер в класацията на КИА с реализирани общо 27 828 модела, следван от Соул с осъществени 22 057 продажби.
Значително присъствие на американския пазар бележат и последните попълнения в гамата на корейския бранд – Оптима и Спортидж. Продажбите на елегантния седан Оптима се удвоиха спрямо миналата година и достигнаха 7 000 броя, докато Спортидж, който наскоро спечели титлата Най-добрият нов кросоувър от потребителите на сайта About.com отбеляза значителен ръст с реализирани 4 717 продажби.
Семейство КИА Форте – версия 2, 4 и 5 врати увеличи продажбите си с 55% в сравнение с март 2010г.
Нарасналото търсене на нови свежи попълнения в автомобилния бранш като КИА Оптима, Спортидж и Форте 5-врати спомогнаха на корейския авто-производител да постигне най-високия резултат за 3-месечие с общо 104 774 продадени модела и да надхвърли рекорда от 97 955 единици регистрирани през последното 3-месечие на 2010г.
***
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!