Opel вижда тенденция към стабилен ръст

Общи 07 април 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2845 посещения | без коментари

Източник: www.opel.bg

Силните продажби през март засилват положителното развитие на пазарния дял през първото тримесечие
Стабилно увеличаване на новите регистрации на повечето европейски автомобилни пазари
Привлекателните модели на марката водят до повишаване на пазарния й дял пет последователни месеца
36% ръст на продажбите на Opel в България


Рюселсхайм. Opel продължава да расте на автомобилния пазар. В Европа пазарният дял на марката нарасна отново през март, достигайки 6,9 процента в сравнение с 6.7 процента за същия период през миналата година. Това означава отчитане на стабилен ръст вече пет поредни месеца. Продажбите на Opel и неговата британска посестрима марка Vauxhall нараснаха на 22 от общо 27 европейски страни в сравнение със същия месец миналата година, включително на най-големите пазари в Германия, Великобритания, Франция, Италия, Испания, Русия и Турция.

"Тенденциите в продажбите се промениха в края на миналата година и в момента виждаме началото на дългосрочен ръст с резултатите от първото тримесечие на тази година, заяви Ален Висер, Вицепрезидент, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбената дейност в Adam Opel AG. "Новите ни модели, като Meriva и Astra Sports Tourer, са много успешни и удовлетворяват вкусовете на клиентите ни в цяла Европа. Допълнително към това обновяването на Corsa също допринесе за успеха. Понеже обемът на постъпилите поръчки също нараства, Висер очаква положителната тенденция в продажбите да продължи.

Висер намира текущите публични дебати по наболелите въпроси за опазване на околната среда важен елемент в паразния успех на Opel. "Нашата компания има дълга традиция в производството на икономични автомобили, които са също така привлекателни и практични за употреба, заяви той. "Нашата електрическа Ampera, която ще започне да се продава по-късно тази година, ще засили тази ни позиция.

Пазарният дял на Opel нарасна през март 2011 с 0.2 процентни пункта спрямо март 2010 г., което представлява ръст от 4.3 процента в продажбите или 6,145 автомобила. Резултатите от първото тримесечие показват 8.4 процентно нарастване спрямо предходната година, което означава обем от 24,712 автомобила. Пазарният дял на Opel/Vauxhall през първото тримесечие е 6.4 процента.

В България продажбите на Opel нараснаха с 36 процента в сравнение със същия период на предходната година.

 
Ключови думи:   opel, vauxhall
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте