Новата „костенурка” по-привлекателна за мъжете

Общи 20 юли 2011 | Speed-Press.com A- A+ 9270 посещения | без коментари

Volkswagen очаква много повече купувачи от мъжки пол да заложат този път на новото поколение на Beetle, след като първите му продажби започнат в САЩ през септември. Анализаторите смятат, че моделът ще привлече също и много по-млади клиенти.
Според Райнер Михел, вицепрезидент на отдел продуктов маркетинг и стратегии на американското подразделение на Volkswagen, автомобилът има доста по-мъжко излъчване - по-висока линия от пода до долната част на стъклото, допълнителните 20 к.с. за базовия модел и др.
65% от купувачите на предишното поколение на Beetle в САЩ са били жени, сочи статистиката. Михел очаква за новата версия процентното съотношение между дамите и господата да е 50:50. Освен това той предрича, че средната възраст на купувачите ще падне драстично от 58 на 36 години.
За конкуренти на Beetle на американския пазар той счита Mini, Scion tC, Ford Mustang и Chevrolet Camaro.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте