Здравейте,
Подкастът, който слушате в момента е първият на Агенция Автопрес 2001 и на сайта auto-press.net, а по наша информация е и първият специализиран на автомобилна тематика за България.
В следващите минути, а и в следващите издания, ще се опитаме да ви запознаем с най-новото от света на автомобилите, на което станаме свидетели. Ще изразим нашата позиция по някои от по-сериозните теми, ще коментираме и ще анонсираме предстоящи събития.
През изминалата седмица станахме свидетили на две важни за българския пазар събития- по родните пътища тръгнаха първите три заводски електромобила, и БМВ представи новото поколение на зашеметяващата си шеста серия кабриолет.
Електрификацията на българския автомобилен пазар стана възможна благодарение на усилията на София Франс Ауто- официален вносител на Peugeot в страната, и Globul, Societe Generale и агенция Аргент, които станаха трите фирми, престрашили се да закупят компактния модел с електрическо задвижване iOn.
На премиерата на новата шеста серия кабриолет на BMW, която се проведе в Сердика Център в София, присъстваха редица знаменитости, както и множество настоящи, а със сигурност и бъдещи клиенти на компанията. Това е един наистина впечатляващ автомобил. Той предоставя възможности да изразите себе си по уникален начин, но и отразява модерното мислене за по-ефективно използване на ресурсите, по-висока ефективност и по-ниски нива на вредни емисии. отбеляза по време на представянето на колата Александър Миланов, Управител на BMW Group за България. Базовата цена на кабриото е доста висока летва- 165 400 лева с ДДС, но пък за сметка на това качеството е на несравнимо ниво.
Голям Плюс в нашата графа записва Ford с обявяването си на новия Focus ECOnetic. Специалната високоефективна версия на новото поколение на класическия за марката модел ще се появи на пазара в началото на следващата година и буквално ще остави конкуренцията в точка с очакван разход на гориво от под 3.5 литра на 100 километра.
Subaru продължава да изпитва нервите и на най-отявлените си фенове с информацията и най-вече с първата снимка на новото поколение на иконата Impreza. Премиерата на североамериканската версия на автомобила ще се състои на салона в Ню Йорк, който ще се проведе от 22 април до 1 май.
Няколко дни преди това- на 18 април, ще станем свидетели на появата на новото поколение на още един исторически значим за автомобилната история модел. Volkswagen обяви, че успоредно с премиерата на новия Beetle по време на салона в Шанхай, в Ню Йорк и Берлин ще стартират специални музикални мероприятия, организирани съвместно с MTV.
Изминалата работна седмица ни даде и няколко изключително обнадеждаващи бизнес новини. Американският автомобилен пазар определено е тръгнал нагоре, като за рекордни за цялата си история продажбени резултати споделиха от Nissan, Mazda и други. Невиждано за последните 40 години ниво на нови регистрации на родния си пазар отчете през март френският гигант Citroen.
Североамериканското подразделение на Toyota пък обяви, че на 5 април, в Страната на неограничените възможности е бил продаден юбилейният едномилионен представител на първия в света сериен хибриден модел Prius. През октомври миналата година, глобалната реализация на автомобила премина границата от 2 000 000 екземпляра, а общите продажби на хибридни коли на Toyota вече са над 3 000 000 единици.
През тази седмица стана ясно, че следващият пазар, на който ще се предлага продукцията на Maserati ще бъде Индия. През изминалата година, в страната са били продадени общо 1.87 милиона автомобила, което е с 25% повече в сравнение с предходната, а в сегмента на луксозните коли се отчита внушителен ръст от 70%. От Maserati съобщиха, че 2015-та година ще изградят общо седем изложбени центъра в Индия.
Така... в общи линии, това бяха най-важните събития от света на автоомбилите, на които станахме сведители през изминалите дни. За още... очаквайте новият ни подкаст след седмица.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!