www.imam-idea.com
Рено Нисан България предлага на вниманието на всички студенти, записани в Магистърска или завършващи Бакалавърска програма конкурса Рено Нисан България Мастър Инициатива. Първото му издание ще се проведе от януари 2007 до май 2007 под патронажа на Негово Превъзходителство Ив Сен Жур, Посланик на Франция в България. Партньори на инициативата са Publicis Marc и Consulteam.
"Това е една прекрасна инициатива за младите хора споделя Негово Превъзходителство Ив Сен Жур. "Освен приноса му за имиджа на марките Renault, Nissan и Dacia, този проект представлява истински интерес за обучението на бъдещите млади специалисти на България. Затова се радвам да взема участие в организацията на този конкурс заедно с всички Вас и тази година той да се проведе под патронажа ми.
Тази година темата на конкурса е: "Как да развием имиджа на Dacia с цел марката да стане по-атрактивна за младите хора
"Щастлив съм да Ви предложа тема в областта на маркетинга и комуникациите, която е свързана конкретно с автомобилната реалност, в съответствие с актуалните тенденции на европейското общество и достатъчно трудна, за да предизвика оригинални и иновативни отговори. потвърждава Лоран Бернар, генерален директор на Рено Нисан България.
За да участват, интересуващите се студенти трябва да съставят екипи от 2 до 3 човека. Екипите-кандидати трябва да подадат кандидатурите си на Рено Нисан България преди 15 февруари 2007 като се запишат на интернет сайта на конкурса www.imam-idea.com. През април 2007, журито ще покани най-добрите 5 екипа да участват в устен дебат.
Всеки един от участниците в екипа класиран първи ще получи портативен компютър HP Compaq nx6325, а в заемащия второто място - HP iPAQ rx4200.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!