BMW Group увеличава пазарния си дял в премиум сегмента и през 2010 г.

Общи 11 януари 2011 | Speed-Press.com A- A+ 2007 посещения | без коментари

BMW Group увеличава пазарния си дял в премиум сегмента и през 2010 г. Компанията е лидер в продажбите на премиум автомобили в целия свят с реализирани общо 1 461 166 доставки от марките BMW, MINI и Rolls Royce, като обелязват ръст от 13,1% спрямо предходната година.
Продажбите на марката BMW отбелязват ръст от 14,6% и достигат 1 224 280 доставки. В основата на това позитивно представяне са най-новите модели на марката, както и тенденцията за увеличено търсене на моделите от върха на гамата. Новото BMW 5-Series и BMW X1 се радват на огромен интерес. Реализираните продажби на BMW 5-Series са нараснали с 22,6% или 211 968 доставки, а при BMW X1 продажбите в първата година на модела са 99 990.
Флагманът на марката BMW 7-Series и останалите представители на X-семейството са също със значителен принос в увеличението на обема на продажбите. Доставките на BMW Series 7 са с 24,9% повече в сравнение с предходната година. Обемите на BMW X5 и BMW X6 са нараснали съответно с 15% до 102 178 автомобила и 11,4% или 46 404.
С 234 175 продадени автомобила или ръст от 8,1%, MINI постига нов рекорд в продажбите. Само за последния месец от 2010 г. ръстът е 38,3% в сравнение със същия период на предходната година. Голям принос за позитивното представяне на марката има новото MINI Countryman. Четвъртият модел на марката за първи път е с дължина над 4 м, с четири врати и възможност за задвижване на четирите колела. Той привлича нови групи клиенти и само за три месеца след въвеждането му на пазара са направени 14 337 доставки.
Рекордни са и доставките на Rolls-Royce. Марката затвърждава позицията си на пазарен лидер в луксозния сегмент. Обемът на продажбите отбелязва ръст от 170,6% или 2711 доставени автомобила. Най-новият модел на марката Rolls-Royce Ghost има основен дял в реализацията, но и моделите Phantom се представят изключително добре.

В България BMW Group е лидер в премиум сегмента със значителна преднина пред своите конкуренти. Общо за дванадесетте месеца на 2010 г. на клиенти са предадени 514 автомобила с марка BMW, което представлява спад с 10,45 % в сравнение с предходната година. Поради по-високия спад на целия пазар компанията разширява значително пазарния си дял в премиум сегмента. Продажбите на MINI достигат 42 автомобила или ръст от 10,53% в сравнение с 2009 г.

 
 

M5 HURRICANE GS на газ! M5 HURRICANE GS на газ!
11 януари 2011
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте