BMW Group увеличава пазарния си дял в премиум сегмента и през 2010 г. Компанията е лидер в продажбите на премиум автомобили в целия свят с реализирани общо 1 461 166 доставки от марките BMW, MINI и Rolls Royce, като обелязват ръст от 13,1% спрямо предходната година.
Продажбите на марката BMW отбелязват ръст от 14,6% и достигат 1 224 280 доставки. В основата на това позитивно представяне са най-новите модели на марката, както и тенденцията за увеличено търсене на моделите от върха на гамата. Новото BMW 5-Series и BMW X1 се радват на огромен интерес. Реализираните продажби на BMW 5-Series са нараснали с 22,6% или 211 968 доставки, а при BMW X1 продажбите в първата година на модела са 99 990.
Флагманът на марката BMW 7-Series и останалите представители на X-семейството са също със значителен принос в увеличението на обема на продажбите. Доставките на BMW Series 7 са с 24,9% повече в сравнение с предходната година. Обемите на BMW X5 и BMW X6 са нараснали съответно с 15% до 102 178 автомобила и 11,4% или 46 404.
С 234 175 продадени автомобила или ръст от 8,1%, MINI постига нов рекорд в продажбите. Само за последния месец от 2010 г. ръстът е 38,3% в сравнение със същия период на предходната година. Голям принос за позитивното представяне на марката има новото MINI Countryman. Четвъртият модел на марката за първи път е с дължина над 4 м, с четири врати и възможност за задвижване на четирите колела. Той привлича нови групи клиенти и само за три месеца след въвеждането му на пазара са направени 14 337 доставки.
Рекордни са и доставките на Rolls-Royce. Марката затвърждава позицията си на пазарен лидер в луксозния сегмент. Обемът на продажбите отбелязва ръст от 170,6% или 2711 доставени автомобила. Най-новият модел на марката Rolls-Royce Ghost има основен дял в реализацията, но и моделите Phantom се представят изключително добре.
В България BMW Group е лидер в премиум сегмента със значителна преднина пред своите конкуренти. Общо за дванадесетте месеца на 2010 г. на клиенти са предадени 514 автомобила с марка BMW, което представлява спад с 10,45 % в сравнение с предходната година. Поради по-високия спад на целия пазар компанията разширява значително пазарния си дял в премиум сегмента. Продажбите на MINI достигат 42 автомобила или ръст от 10,53% в сравнение с 2009 г.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!