През 2006г., продажбите в България на марката Citroen достигнаха 3 087 нови автомобила и пазарен дял от 7.24%. Автомотор Корпорация отново отчете положителен ръст на продажбите от 10.45%. Най–продаваните автомобили Ситроен остават С4 и Берлинго, като и двата модела бележат ръст от над 25%. Продажбите на хитовия модел С4 са 699, като изпревариха голяма част от преките си конкуренти в сегмента. С представянето на С1, ръстът на сегмента на малките градски автомобили, включващ С1, С2 и С3 през 2006г. е 16.4%. С продадените 310 автомобила С1 и С2, Ситроен е лидер в сегмента на най-малките градски автомобили. През изминалата година, Автомотор Корпорация представи четири нови модела С1, С6, Jumper и С4 Picasso 7 места, както и два модела фабрично оборудвани с двугоривна система бензин – метан, а именно С3 и Berlingo в пътническа и товарна версии. Те са доказателство за непрестанното разширяване на продуктовата гама на Марката.
През 2006 г., бяха отпразнувани 15 успешни години на Citroen в България. Символ на това присъствие стана откриването на най-големия търговско - сервизен център на Citroen в Източна Европа – Търговско сервизен център Citroen Божурище и посещението от най-високо ниво на г-н Клод Сатине - генерален директор на Автомобили Citroen.
През 2006г. продължи програмата за развитие на мрежата на Ситроен в България, като Автомотор Корпорация откри два нови търговско - сервизни центъра в градовете Велико Търново и Видин.
Citroen отчита позитивна търговска активност и положителни резултати на голям брой пазари по целия свят, при един противоречив световен пазар през изминалата година.
Продажбите в световен мащаб през 2006 са 1 406 000 броя, което представлявя ръст от 0,8%. Пазарният дял в Западна Европа е 6,5%, а пазарът извън Западна Европа бележи продължаващ ръст от 15%.
Успешно започнаха продажбите на C4 Picasso 7 места, като след премиерата му през октомври 2005, бяха реализирани 24 000 броя в цял свят.
През 2007 г. ще продължи разширяването на продуктовата гама на Марката с:
- извеждане на преден план на гамата от ванове, притежаващи различни стилове и голям избор от технически решения, в основата на която е Xsara Picasso, после се нареждат C4 Picasso (5 места), който ще бъде представен в началото на 2007г. и C4 Picasso (7 места) представен в края на 2006, и накрая във високия клас на вановете застава C8.
- представянето на новия Jumper през юни 2006
- представянето на новия Jumpy, който ще се появи на пазара в началото на 2007г.
- представянето на SUV от високия клас в средата на 2007 : C-Crosser
- прогресивно увеличение на продажбите на C6 и разширяване на неговата гама с двигателя 2.2 HDi 173 FAP, който ще се вгражда и в C5
- новата роботизирана 6-степенна предавателна кутия при C4 и C4 Picasso.
През 2007, Citroen се завръща в Световния Рали Шампионат WRC, с два нови автомобила C4 WRC, които ще бъдат поверени на екипите Себастиан Льоб/Даниел Елена и Дани Сордо/Марк Марти. Развитието на новия модел C4 WRC беше осигурено в голяма част от трикратния шампион в Световния Рали Шампионат WRC през 2004, 2005 и 2006: Себастиан Льоб.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!