Ще си промените мнението на професионалистите … С Новия Berlingo, Citroën предлага на професионалистите своята гама от лекотоварни автомобили, която е най-широката и най-богата в цялата нейна история. Лансирането му последва това на Jumper, ...
През 2006, Citroen в България отново показа стремежа си към динамично развитие чрез пускането на пазара на нови модели, като представи голям брой иновационни технологии, свързани с удоволствието и комфорта при пътуването, за да зарадва своите мног...
През 2006г., продажбите в България на марката Citroen достигнаха 3 087 нови автомобила и пазарен дял от 7.24%. Автомотор Корпорация отново отчете положителен ръст на продажбите от 10.45%. Най–продаваните автомобили Ситроен остават С4 и Берлинго, ...
-Fiorino, Nemo и Bipper идват до края на годината След като в края на миналата година Fiat и PSA Peugeot Citroen представиха новите поколения на Peugeot Expert, Citroen Dispatch и Fiat Scudo, а малко преди това и на Fiat Ducato, Citroеn Jumper, P...
С избора на Jumpy за лекотоварен автомобил на 2008 година, Citroen, който се нарежда сред лидерите на пазара на лекотоварните автомобили (VUL), благодарение на идеално съобразената с изискванията на клиентите гама от новаторски модели, за пореден ...