Renault ще играе все по-важна роля в управлението на марката Dacia, която е част от компанията. Като за начало Режията търси начини да се разграничат двата бранда с помощта на дизайна. Идеята е автомобилите Renault да са с по-емоционален дизайн, докато този на Dacia да е по-рационален и функционален. Това е заявил Лоран ван ден Акер, шеф на дизайнерския отдел на Renault. „Румънската марка ще е с по-северен, немски дизайн, който да внушава повече здравина", е неговото мнение.
С 31,7% са нараснали продажбите на Dacia в световен мащаб през миналата година, като общият им брой достига до 348 279 единици. За Renault данните сочат 2,12 млн. през 2010 г. срещу 1,86 млн. бройки през 2009 г.
Още през януари компанията майка Renault заяви, че ще разшири моделния ред на Dacia през 2012 г. с нов семеен автомобил и компактен лекотоварен модел. Те ще са насочени към европейския пазар.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!