Безсъние, ядене на непригодни за целта храни, индустриални количества кафе, и задни части, копирали формата на самолетна седалка. Както и на седалката на RR Evoque, защото Top Gear стартира с мега тест на новия бейби Range. Такова бе деветдневното всекидневие на Сам Филип и Пол Баршон, които караха и снимаха Evoque на четири континента. От калния покрив на Шотландия, през неоновата джунгла на Лас Вегас, пясъчния ад край Дубай и хранещите се с носачи и шарнири моренни пейзажи на Исландия. Ще разберете дали малкият Range e кола за маникюристи и фризьори, или пък е лаченият автомобилен еквивалент на Беър Грилс.
Ще разберете и бъдещето на семейния транспорт заради Citroen Tubik – 4,8-метровото ненормално величие с абсурдна карбонова врата, тежаща 150 кг. BAC Mono пък е на другия полюс - антисемеен транспорт за един човек, с 280 к.с. и маса от 540 кг. Сериозна работа е и „Mercedes-Bent“. Хич не си и помисляйте, че е грешно изписаната марка с трилъчата звезда. При Bent-a звездата пак е трилъча, техниката е от Mercedes-Benz SL600 от 2004, но купето е раздуто оригинално 190 SL, произведено през 61-ва. Мощността на старо-новия роудстър е 650 к.с., а цената на униката - над 1,1 милион лева.
Истински автомобилни ретро бижута, и то такива, които реално нямат цена, се срещат в материала на Любо Станиславов от Хага. Той отскочи по-точно до ексклузивния Louwman Museum, разпрострял се върху 10 000 кв. м. Джейсън Барлоу отиде до Санта Агата, за да вземе и докара на ход новия бик Aventador до пистата на TG в Дънсфолд. Равносметката - 1600 км, 12 часа каране, експлодиращи кенчета Red Bull и седалки, пропити с кафе. Момчетата от българската редакция на култовото списание също ги засърбяха ръцете за волани, след което ги начесаха с Honda CR-Z, Renault Megane Coupe Monaco GP и Hyundai Veloster. Те си спретнаха един нестандартен тест, пълен с абстрактно изказани, но напълно откровени мисли. Тест силно повлиян от света на... кулинарията. Защо ли? Защото могат.
След танците по серпентините над Своге и разминаването на косъм с катастрофата Хоръл прави последен танц на 911 GT3 RS 4,0, последното от „набор“ 997 и затваря най-сочната секция Gear.
Сочни и най-вече пресни са новините от Франкфурт IAA, където седят забележителности, като Ford Evos, Peugeot HX1, Mercedes-Benz B-Class, Jaguar C-X16 и идният LR Defender. Не е пропусната и хърватската супер машина Rimac - 4 мотора, 1088 к.с. Нейният интериор, апропо, е българско дело.
Български дела са и тестовете на BMW 640i Coupe, на най-бързия сериен Opel Insignia, на модния икономист Citroen DS4 e-HDi, както и на рентабилния Chevy Cruz Hatchback. Британските автомобилни журналисти пък развъртяха Fisker Karma, Audi A6 Avant с монументален 3-литров би-турбо дизел, както и един MAN. Да, камион, влекач, и то състезателен, с има-няма 1000 к.с.
Това е 52-рото издание на BBC TopGear България, мултиразнообразният брой, който излиза на пазара от утре.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!