Evoque на четири континента

Общи 21 септември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 8820 посещения | без коментари

Безсъние, ядене на непригодни за целта храни, индустриални количества кафе, и задни части, копирали формата на самолетна седалка. Както и на седалката на RR Evoque, защото Top Gear стартира с мега тест на новия бейби Range. Такова бе деветдневното всекидневие на Сам Филип и Пол Баршон, които караха и снимаха Evoque на четири континента. От калния покрив на Шотландия, през неоновата джунгла на Лас Вегас, пясъчния ад край Дубай и хранещите се с носачи и шарнири моренни пейзажи на Исландия. Ще разберете дали малкият Range e кола за маникюристи и фризьори, или пък е лаченият автомобилен еквивалент на Беър Грилс.
Ще разберете и бъдещето на семейния транспорт заради Citroen Tubik – 4,8-метровото ненормално величие с абсурдна карбонова врата, тежаща 150 кг. BAC Mono пък е на другия полюс - антисемеен транспорт за един човек, с 280 к.с. и маса от 540 кг. Сериозна работа е и „Mercedes-Bent“. Хич не си и помисляйте, че е грешно изписаната марка с трилъчата звезда. При Bent-a звездата пак е трилъча, техниката е от Mercedes-Benz SL600 от 2004, но купето е раздуто оригинално 190 SL, произведено през 61-ва. Мощността на старо-новия роудстър е 650 к.с., а цената на униката - над 1,1 милион лева.
Истински автомобилни ретро бижута, и то такива, които реално нямат цена, се срещат в материала на Любо Станиславов от Хага. Той отскочи по-точно до ексклузивния Louwman Museum, разпрострял се върху 10 000 кв. м. Джейсън Барлоу отиде до Санта Агата, за да вземе и докара на ход новия бик Aventador до пистата на TG в Дънсфолд. Равносметката - 1600 км, 12 часа каране, експлодиращи кенчета Red Bull и седалки, пропити с кафе. Момчетата от българската редакция на култовото списание също ги засърбяха ръцете за волани, след което ги начесаха с Honda CR-Z, Renault Megane Coupe Monaco GP и Hyundai Veloster. Те си спретнаха един нестандартен тест, пълен с абстрактно изказани, но напълно откровени мисли. Тест силно повлиян от света на... кулинарията. Защо ли? Защото могат.
След танците по серпентините над Своге и разминаването на косъм с катастрофата Хоръл прави последен танц на 911 GT3 RS 4,0, последното от „набор“ 997 и затваря най-сочната секция Gear.
Сочни и най-вече пресни са новините от Франкфурт IAA, където седят забележителности, като Ford Evos, Peugeot HX1, Mercedes-Benz B-Class, Jaguar C-X16 и идният LR Defender. Не е пропусната и хърватската супер машина Rimac - 4 мотора, 1088 к.с. Нейният интериор, апропо, е българско дело.
Български дела са и тестовете на BMW 640i Coupe, на най-бързия сериен Opel Insignia, на модния икономист Citroen DS4 e-HDi, както и на рентабилния Chevy Cruz Hatchback. Британските автомобилни журналисти пък развъртяха Fisker Karma, Audi A6 Avant с монументален 3-литров би-турбо дизел, както и един MAN. Да, камион, влекач, и то състезателен, с има-няма 1000 к.с.
Това е 52-рото издание на BBC TopGear България, мултиразнообразният брой, който излиза на пазара от утре.

 
Ключови думи:   citroen, mercedes benz, mercedes benz sl600, mono, top gear
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте