Ford на Автосалон Пловдив 2007

Общи 21 септември 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1213 посещения | без коментари

Това е 16-ото участие на Ford на пловдивското автоизложение. Тази година на щандът на марката от 302 кв. м. ще ви посрещнат както традиционни, така и изцяло нови за продуктовото й портфолио автомобили: кинетичният Ford Mondeo, новият Ford C-MAX, Автомобилът на 2007 г. - Ford S-MAX, отличеният с над 60 награди - Ford Focus, кокетната Ford Fiesta, Международният ван на годината – Ford Transit, многоликият Ford Transit Connect, и стабилният Ford Ranger.

НОВИЯТ FORD MONDEO
Ford Mondeo 2007 е енергия в движението и включва всички основни елементи на кинетичния дизайн на Ford. Профилът му е пригладен и динамичен и внушава сила и елегантност, а лицето е оформено от характерната трапецовидна долна радиаторна решетка. Повдигнатата линия на раменете внушава мъжественост, а изразените арки на калниците са в синхрон с динамичния характер на собственика си.

На върха на Mondeo двигателите застава познатият от Ford S-MAX 5-цилиндров бензинов Duratec, 220 к.с., базиран на агрегата на Ford Focus ST. Скоро към тях ще се присъедини и 4-цилиндровият, бензинов, 2,3 л. Duratec HE, 161 к.с. Ще бъде представена и новата 6-степенна автоматична трансмисия Durashift с възможност за избор на спортен режим, сменящ предавките на по-високи обороти. Динамиката на Mondeo ще се събуди и от 1,8-литров Duratorq TDCi, 100 к.с. или 125 к.с., 2,0-литров Duratorq TDCi, 130 к.с. или 140 к.с., 1,6-литров Duratec Ti-VCT, 110 к.с. или 125 к.с. и 2,0-литров Duratec HE, 145 к.с.

Към ултраздравата си каросерийна структура новият Mondeo е стандартно екипиран и със седем въздушни възглавници, потъваща при челен удар кормилна колона, подобрена интелигентна система за защита, ABS и др. За безпрецедентна сигурност Ford предлага и адаптивен круиз контрол с алармиране за опасност, активна система за окачване с непрекъснато регулиране на амортисьорите, система за следене на налягането в гумите, помощ при стръмен терен и др.

НОВИЯТ FORD C-MAX
Ford C-MAX сега изглежда така, както се и държи на пътя. Някои от елементите на напълно променената му предница са познати от успешния S-MAX, обявен наскоро за "Автомобил на 2007 г. в България и Европа. Предната броня е с ниско разположена трапецовидна радиаторна решетка. Изваяните й долни части включват нови вертикално оформени фарове за мъгла, които в комбинация с обновените светлини допринасят за различната и солидна стойка на C-MAX. Задницата е по-ниска и закръглена, а дизайнът й е освежен с LED светлини с изчистена и съвременна форма.

Сега C-MAX е с 5 мм по-широка следа, увеличаваща неговата увереност и комфорт в различни пътни условия. Чрез съвместното действие с ABS, EBD, EBA и ESP, се избягват критичните ситуации и се гарантира висока безопасност. Ford C-MAX се задвижва от бензиновите Duratec двигатели – 1,6; 1,8 и 2,0 литра с мощност от 100 к.с. (74 kW) до 145 к.с. (107 kW) и дизеловите Duratorq TDCi - 1,6; 1,8 и 2,0 литра, с мощност от 90 к.с. (66 kW) до 136 к.с. (100 kW).

НОВИЯТ FORD RANGER
Промененият преден капак и широката решетка оформят различното лице на пикапа, а изразителните арки на калниците подсилват стабилната му външност. Интериорът на новия Ranger е напълно променен. Стилно решение са сребърните нюанси на таблото и централните инструменти, вентилаторните решетки, лоста за скоростите, бутоните за прозорците и вътрешните дръжки за вратите.

Три са вариантите на каросерията на модела - двойната кабина с четири врати предлага комфорт за 5-ма пътници. Модификацията с удължена кабина и четири срещуположно отварящи се врати без B-колона е с облекчен достъп и с увеличено товарно пространство, а стандартната единична кабина с две врати и две пасажерски места е водеща по товарен капацитет.

2,5-литровият Duratorq TDCi дизелов двигател е с нова common-rail инжекционна система. Агрегатът е и с увеличена мощност (143 к.с.), въртящ момент и тяга (330 Нм при 1800 об/мин), както и с подобрена икономичност. Новият Ford Ranger използва скоростна кутия с бързи и бавни предавки. При нормални условия въртящият момент се предава само на задните колела. При off-road условия шофьорът може да избере 4x4 бързи предавки, насочващи въртящия момент към предните и задните колела.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте