GTS – още една доза адреналин за BMW M3

Общи 25 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1383 посещения | без коментари

Състезателното BMW M3 GTS записа време от 7 минути и 48 секунди за обиколка на немската писта „Нюрбургринг", което е със 17 секунди по-бързо от стандартното М3 и само с 2 по-малко от това на предшественика му M3 CSL от 2003 г. Времето само по себе си не е рекорд, но е по-добро от постижението на Porsche 911 Carrera S и е сходно с това на супермашините Lamborghini Gallardo Superleggera (7:46) и Ferrari 599 GTB (7:47)
С M3 GTS марката от Мюнхен предлага истинска машина за клубни и спортни събития, конструирана на базата на BMW M3 Coupe. Фокусирани върху моторните спортове, промените обхващат задвижването, окачването, каросерията, както и интериора.
Сухото тегло на BMW M3 GTS е по-малко от 1500 кг, което е със 70 кг по-леко от актуалното M3. Лекото купе е подсилено с ролкейдж, монтиран зад колони. Освен карбоновия покрив, който е стандарт за М3, теглото на новата клубна модификация е последователно оптимизирано с използването на шумозаглушителите от титан. Задните седалки, климатикът и аудиото липсват.
8-цилиндровият V-образен мотор на M3 GTS е с увеличен обем на 4,4 литра и съответно с нараснала до 450 к.с. максимална мощност и 440 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди и развива над 300 км/ч. Скоростната кутия M DKG Drivelogic е със седем предавки и двоен съединител, като предавките могат да се сменят както от селектора върху централната конзола, така и от М лостчетата на волана.
За да предаде върховната власт от двигателя до пътя дори при най-екстремни условия, BMW M3 GTS е с окачване, директно трансплантирано от моторните спортове. Спирачната система също е друга - с 6-бутални апарати отпред и 4-бутални отзад. Традиционното на BMW DSC (Dynamic Stability Control) естественото е препрограмирано, за да се извлече максимумът от потенциала на M3 GTS. Различните по размер гуми отпред и отзад пък обуват 19-цоловите алуминиеви М джанти.
За да се увеличи притискането, от М дивизията използват голям преден нож и задно крило. Разбира се, те могат да се коригират в зависимост от спецификата на съответната писта. Предният нож може силно да промени геометрията на въздушния поток, като сходен на този на GTS се използва в състезателното BMW 320si от WTCC.
Интериорът също е подготвен за състезание. Освен класическите седалки, спортния волан и 6-точковите колани, се вижда и системата за аварийно изключване и пожарогасител. За по-голямата част от вътрешното пространство са използвани карбон и алкантара.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте