Maserati MC12 2004

Ревюта 05 октомври 2007 | AutoDrum.com A- A+ 2630 посещения | без коментари

Maserati създаде ново шосейно GT, познато като MC12, от което бе създадена и състезателна GT версия. Резултатът е такъв, че 37 години след последната победа на интернационалния шампионат (1967, Cooper Maserati F1, Grand Prix на Южна Африка), Тризъбеца отново се връща на пистата.

Огромното познание и технологично превъзходство на Ferrari Maserati Group, биват интегрирани изцяло в дизайна на новия автомобил. Той бива разработен във въздушния тунел от Giugiaro, идея на техниците на Maserati с подкрепата на Франк Стефенсон, Директор Прототипен дизайн и разработки в Ferrari Maserati Group.

Създаден за стресови натоварвания, това Maserati достига скорост от 330 км/ч и ускорение от 0-100 км/ч за 3,8 секунди. Въпреки, че е лесно и приятно управлението на пътя, MC12 може също така да бъде и един страхотно динамичен автомобил.

Устойчивото и пъргаво поведение на пътя увеличава удоволствието на шофьора от мощността. Новият модел прави последната стъпка от завръщането на Maserati към състезателната писта, след наскорошния и много успешен дебют в 24-часовото състезание на Daytona, на Trofeo Light. Под ръководството на инженера Giogrio Ascanelli, състезателното отделение на Maserati (Maserati’s Racing Division) в момента разработва нов автомобил, който ще покрие изискванията на по-големите интернационални шампионати.

Шосейната версия ще бъде ексклузивно в синьо-бяла премяна, с поглед назад към старите традиции на Тризъбеца.

Нова основна структура – лека и много здрава

Maserati MC12 е двуместна coupe-spider версия с дълга задница и голямо междуосие от 2800 мм. Автомобилът има типични състезателно/спортни настройки и е с твърд покрив, който може да бъда премахван. Захранен е с внушителен 6.0 литра V12 двигател със средно разположение в задната секция, генериращ 630 к.с., а разпределението на теглото е 41% отпред и 59% отзад. Структурата е съставена от най-новите технологични смеси и алуминий като следствието натова е голямата здравина и малкото тегло. Каросерията на MC12 е изцяло изработена от карбон, а поглъщащото натоварванията шаси е със структурата "пчелна пита" и е изработено от смесването на карбон и материала Nomex. Двата алуминиеви носача подпомагат допълнително поглъщането на вибрациите от пътя и гарантират за безопасност.

6.0 литра двигател с 630 к.с.

Моделът MC12 се възползва от всички най-развити технологии на Ferrari Maserati Group, както и от целия им придобит опит в състезанията. Той е захранен с мощен нормално аспириран 12 цилиндров 65

 

DaimlerChrysler = Daimler AG DaimlerChrysler = Daimler AG
04 октомври 2007
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте