С нов дизайн, подпомагащи системи и ефективни двигатели, новото поколение на GLK отговаря на засилващото се търсене в компактния SUV сегмент. Промененият екстериор придава по-голяма самоувереност. Дизайнът с типичните за високопроходими превозни средства прави линии вече черпи вдъхновение от лимузините на марката. В предната част, под ревизираните фарове с иновативна технология ILS са позиционирани светодиоди с хромирани обвивки. Радиаторната решетка с две ребра и централната емблема следват дизайна на всички текущи леки автомобили. Задната част придава по-спортен характер, благодарние на новата броня и хромираните изпускателна система и престилка. Задните светлини са преминали през пълна реконструкция. Специално за фейслифта, дизайнерите на марката са изработили нови колела с размери 17, 19 и 20 цола.
Използването на висококачествени материали в променения интериор, напълно ревизираните апликации и новите информационно-развлекателни системи допринасят за възхитително шофиране. Арматурното табло е оборудвано с огромен 14,7-инчов дисплей. Новият GLK идва с ECO стар-стоп функция, която се предлага в стандартното оборудване. BlueTEC системата за контрол на вредни емисии отговаря категорично на стандарта EU6. Моделите 4MATIC с постоянно задвижване на всички колела демонстрират сигурност и динамика във всякакви климатични и пътни условия. Версиите с 7G TRONIC трансмисия са оборудвани с DIRECT SELECT лост, ергономично позициониран в тръбата на кормилната конзола.
GLK 250 BlueTEC 4MATIC може да се похвали с най-мощния 4-цилиндров агрегат, изполван в SUV. Той е с директно впръскване и генерира максимална мощност от 204 к.с. и въртящ момент от 500 Нм. Въпреки огромния въртящ момент, този модел е изключително пестелив, средният разход на гориво е между 6,1 и 6,5 л / 100 км. Емисиите CO2 са между 159 и 169 г/ км. При GLK 200 CDI BlueEFFICIENCY и GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY с 6-степенна механична трансмисия цифрите са още по-ниски. И на двете версии комбинираният разход на гориво е между 5,5 и 5,6 л/ 100 км, а вредните емисии не надвишават 147 г/ км CO2. Топ версията тук е GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY с V6 двигател и въртящ момент от 620 Нм. Бензиновият GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY дебют на първата по рода си технология за новите поколения V-oбразни бензинови двигатели. Или казано с други думи, в сърцето на технологичният BlueDIRECT пакет се намира трето поколение на системата за директно впръскване със спрей пиезо инжектори. В комбинация с мулти спарк запалване, тази технология има потенциал за допълнително редуциране на разхода на гориво.
Очаквайте повече подробности за модела след неговия дебют по време на автомобилното изложение в Ню Йорк.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!