Nissan иска 5% пазарен дял в Европа

Общи 07 февруари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 5988 посещения | без коментари

Японският производител си е поставил за цел да стане най-добре продаваната азиатска марка на Стария континент, като разчита че модели като бестселъра му Qashqai ще му помогнат да задмине Toyota в европейските продажби. Nissan Motor Co. иска да има 5% дял от автопазара в Европа към 2014-а, подпомогнат от нови модели като малкия кросовър Juke и новата Micra.

Според Саймън Томас, старши вице-президент по продажбите и маркетинга на Nissan в Европа, битката за по-големи проценти става още по-сериозна и че това може да стане, само ако един производител дръпне проценти от друг.

Азиатският партньор на Renault SA постигна участие от 3.1% на пазара в Европа през 2010-а, реализирайки на пазара 547 000 коли, с 13% повече от 2009-а. Продажбите на бестселъра Qashqai имат нарастване от 18% до над 235 000 реализации през 2010-а. Nissan търси пазарен дял между 3.5 и 4.0 процента през 2011-а в региона, а в по-далечна перспектива и първото място сред азиатските производители в Европа. През 2010-а първото място си остана за Toyota Motor Corp., която държи 4.2% от пазара.

Според експертите втопазарът в Европа ще се възстанови напълно до нивата от преди кризата през 2014-а, а в момента е на половината път от възстановяването си.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте