Shell И Jimmy's ще си партнират в България

Общи 12 април 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2665 посещения | без коментари

Shell България и Jimmy’s ще си партнират по отношение на кътовете за бързо хранене в част от търговските комплекси Shell в страната. Днес бе представен и пилотният обект, в който е обособен и обзаведен нов кът за бързо хранене в търговски комплекс Shell Изток в София.

Предвижда се пет годишното споразумение за сътрудничество между Shell България и Jimmy’s да обхване 58 от 102-та търговски комплекса Shell в България. Според договора Jimmy’s ще поеме оперативното управление на кътовете за бързо хранене в избраните търговски комплекси.

Партньорството с Jimmy’s е част от глобалната бизнес стратегия на Shell, целяща компанията да се фокусира върху лидерството в търговията с горива и да възлага на подизпълнители управлението на съпътстващите дейности, каквито са обслужването на кътовете за бързо хранене на търговските комплекси. Решението на Shell да си сътрудничи с Jimmy’s се основава на професионализма на компанията и дългогодишния й опит в обслужване на клиентите в заведения тип "кафетерия в България.

Убедени сме, че Jimmy’s ще предостави на нашите клиенти отлично качество и обслужване на кътовете за бързо хранене, което ще направи тяхното посещение в търговските комплекси Shell още по-приятно. Наш приоритет остава търговията с горива, основен бизнес на Shell, където можем да предоставим на клиентите добавена стойност чрез висококачествените горива Shell и най-вече чрез уникалните усъвършенствани горива
Shell V-Power, заяви Теодора Колева, търговски директор на Shell България.

В рамките на партньорството Jimmy’s ще представи кътовете за хранене под марката Jimmy’s To Go и своята нова визия, която отразява динамичния стил на марката. Тя ясно ще разграничава кътовете за бързо хранене от останалата търговска част в комплексите на Shell. "В Jimmy’s To Go специално сме подбрали най-добрите продукти, доказани с времето и любими на клиентите на компанията. Екипът на Jimmy’s ще предлага също така и традиционните и предпочитани от клиентите на Shell продукти, сподели Любомир Гетов, търговски директор на Jimmy’s.

 
Ключови думи:   shell
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте