Shell откри 100-я си търговски комплекс в България, който е поредна стъпка от стратегията за разширяване на дейността на компанията в страната. С разширяването на присъствието си в България Shell ще улесни достъпа на повече клиенти до висококачествените горива и доброто обслужване, които предлагат обектите на компанията. В момента веригата от търговски комплекси Shell в България обслужва над 66 000 водачи на превозни средства всеки ден.
Новооткритият обект на Shell е част от програмата за дилърско управление тип франчайз, развиваща се успешно през последните две години. Комплексът се намира на разклона за с. Бояново по пътя Ямбол – Елхово към новата митница Лесово на границата с Турция. Той е построен на площ от 12 декара и разполага с място за престой на тежкотоварни автомобили. Очаква се Shell Бояново да поеме голяма част от пътния поток, който минава през страната за и от Румъния, Русия и Турция. Като част от веригата бензиностанции на Shell България новият търговски комплекс ще предлага пълната гама усъвършенствани горива Shell V-Power, създадени за по-добра работа, както на бензиновите, така и на дизеловите двигатели - Shell V-Power, Shell V-Power Racing и Shell V-Power Diesel. Shell Бояново ще се включи и в програмата за лоялни клиенти на компанията Shell SMART и ще обслужва euroShell клиентите.
Партньорството с Shell ни предоставя възможност за растеж в условията на силна конкуренция на българския пазар на горива на дребно. За нас е предимство, че можем да предлагаме на клиентите си достъп до качествени и високотехнологични горива с марката Shell. Доброто местоположение на комплекса също е важен фактор за успешно развитие. Очаквам, че Shell Бояново ще поеме около 70-80% от потока на тежкотоварни автомобили за и от Турция през митница Лесово, както и голяма част от потока за и от Румъния и Русия, заяви Атанас Атанасов, управител на Shell Бояново.
Shell Бояново е 18-ят обект, който Shell България открива по програмата за дилърско управление. При нея бензиностанциите функционират под търговската марка Shell, дилърите използват опита и ноу-хауто на компанията, като в същото време запазват собствеността и оперативното управление на обектите.
Партньорството с Shell гарантира на клиентите на дилърските ни обекти високото качество на горивата и обслужването, което предлагаме навсякъде в нашата мрежа. Това е сериозно конкурентно предимство и за търговците, за което говори фактът, че дилърското управление придобива все повече популярност в България. За все повече дилъри търговската марка Shell се превръща в символ за успешно развитие на техните обекти. Досегашният опит на Shell показва, че още през първите три месеца след включването им в програмата за дилърско управление търговските комплекси бележат поне 60% ръст на продажбите спрямо същия период на предходната година., заяви Теодора Колева, търговски директор на Shell България.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!