Subaru иска да продава 1 000 000 годишно

Общи 06 юли 2011 | Auto-Press.net A- A+ 6620 посещения | без коментари

Fuji Heavy Industries (FHI)- производител на автомобилите с марка Subaru, обяви подробности за изключително амбициозен петгодишен бизнес план, крайната цел на който е достигането на годишни продажби от 1 000 000 коли през следващите 10 години.

FHI възнамерява да предложи на клиентите си характерните за марката високо качество на продукцията, но ще го развие по отношение на безопасността, технологиите и екологичността.

Силен акцент в цялата програма е и развойната дейност, която е съсредоточена върху три изцяло нови модела и един хибриден автомобил, който трябва да видим на пазара през 2013 година. Актуалното портфолио на Subaru и новите предложения трябва да помогнат на марката да увеличи продажбите си с 40%, като за това ще спомогнат и стартирането на производство на автомобили в Китай и Малайзия.

Продажбените очаквания на Fuji Heavy Industries са следващите пет години са за достигане на ниво от 900 000 автомобила- 380 000 в Северна Америка, 180 000 в Китай, 160 000 в Япония, 60 000 в Европа, 50 000 в Австралия и 70 000 в осстаналите региони.

 
Ключови думи:   fhi, fuji heavy industries, subaru
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте