В разработката на новия Volkswagen Tiguan една от основните задачи на немските дизайнери е била да направят по-голяма разликата между стандартния кросовър и неговата "оф-роуд" модификация. Двете версии се различават с различен боди-кит, настройката на ABS-а и наличието на електронна асистенция при качване и спускане във втория вариант.
Следващият Tiguan ще има нова платформа, която ще направи каросерията по-корава, а от там ще се повиши пасивната безопасност, ще се намали масата на колата и ще падне разходът на гориво. Колата ще има и още един, удължен вариант, специално развит за китайския пазар, както и спортен вариант - Tiguan R.
Кросовърът ще има широка нова гама бензинови и дизелови двигатели. Базов при бензините ще е 1.4 л. TFSI с мощност 140 к.с., а най-мощен ще е двулитровият 220 к.с., а при дизелите отново двулитровият с мощност 207 "кончета". По-нататък се очаква и хибриден вариант на VW Tiguan.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!